Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

2 Mart 2011 Çarşamba

Heyttt be!


Bugün gerçekten çok ilginç bir gündü. Hatta yaşadığım en ilginç gündü diyebilirim bu net aleminde. Öyle ki, blog camiasından okuduğum, ve çok okunduğunu bildiğim, enine boyuna meaşallah diyerek salyalarınızı toplayacağınız (en azından profiline sahte resim koymadı ise) bir arkadaşın kısmet aradığını duydum. Bendeki de hinlik ya, dur lan iki rekat makara yapalım diye atladım yorumlara. Ve ortaya şu çıktı.
Kendiside mutlaka bir gün bu yazıyı okuyacaktır ama Ukturk gerçekten bu yaşa kadar neden evlenememiş, niçin vol.13e kadar kız tavlama taktikleri yazmışta muradına erememiş bilemedim. Zaten diyaloglarda ve sonrasında msn yazışmalarımızda çözdüm işi. Hem salak hem güzel bulamamış. E hacı ikisi bir arada olmuyor, napıcan, hayat!
İtiraf ediyorum ki birilerinin bana asılması bu ara hoşuma gidiyor. Egolarım tatmin oluyor, valla bak! Hayır, lütfen, ben verici kız bloglarından değilim. Ardımda bıraktığım 10 sevgili leşim var. Hepsinin bacaklarına sıkmak istedim, çoğununkine yeltendim, bir kaçına tekme tokat daldım ama yapmadım. Yazık, kıyamadım onlara, aşk işte naparsın. Ukturk, gerçekten hoş adam. Yani evet kabul etmek lazım. Hem bak çok dürüstüm, dedikodusunu da yapmıyorum buralarda. Ama arkadaşla kısa bir dedikodu yaptık ukturk hakkında. Allahım, diyyymi, süper hızlıyım? Ukturk alınmasın, ben arkadaşla yaptığımız dedikoduya feci şekilde güldüm, saatler geçmesine rağmen.
Buyrunuz ifşa ediyorum.

Leon: la kızım çocuk seni kandırıp organ mafyasına satarsa

Ben: üfff...sanki görüşçem salak
buda beni iyice mal yaptı
denyo

Leon: sana belli mi olur ulan
sen sabahtan çıksam saat kaçta eskişehirde olurumun hesabını yapan adamsın

Ben: allahım yaaa!!! :D:D

Leon: ulan seni bıraksan belçikaya gidersin

Ben: Leon, aklının demine koyayım senin

Leon: dıdıdıdı
...

Ben: lan dalga geçtik iki dakka yemediler beni
:D:D
töbe yarabbim
giderim ne var
belçikalıya gurban
:D:D
Ve Leondan inciler...
Evet, ciddi değildim, dalga geçiyordum, malmısın? Ben öyle saçma sapan şeyler yapamıyım?la geceyi sonlandırdım. Tamam ben çok ayran gönüllü bir gacıyım, doğru. Ama yok artık yani... Bu konuda kendimle bile çelişemem. Yıllar önce, internetten sevgili bulanı uludağın zirvesine kaldırsınlar inşallah derken ciddiydim, hala ciddiyim. Bi kere bu konuya etik olarak karşıyım. Ben öyle şey yapmam! :P
Herneyse, umarım Ukturk bu yazım için alınmaz ve kendisine gerçekten hiç tanımadığı birini bu denli gülümsettiği için çok teşekkür ediyorum. Buna acayip ihtiyacım vardı. İnşallah sarışın ve güzel bir hatun, boy boy veled nasip etsin kendisine Allah. Ama diyorum ki son olarak, blogdan sevgili aranır mı ey ukturk! Bunun organ mafyası var, bunun ticaretçisi var, bunun sapığı var, mayağı var, denyosu var! Azılı katil bile var lan, evlerden ırak.Allah göstermesin :p Ne diyorum ya? Lan kumrall, kendine gel ağız burun dalmiyim sana şimdi.
İyi geceler, tatlı rüyalar dilerim canlarım.

1 yorum:

  1. canım birincisi blogdan kız tavlamayı hayya saydıklarını bırak insanların direk hayatını etkileyenler var ne olacak adam zihniyetini değiştiriyo haberin olmuyor :D
    iki bak organ mafyası var bunun yakışıklı heriflerle çalrlar böbreğini dallağını dallama çok memleketimizde...
    üç lan manyakmısın belçikada ne işin var bari kanada yada avustralyaya git :D akşama dönersin inanıyorum yada umarım...
    hee aklıma gelmişken yolla bi kaç kişi benim blogada bide ben tavlamayı deneyim :p
    olmekam bitti sende derdine yan ve git zıbar :p

    YanıtlaSil