Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

18 Mart 2008 Salı

Psikopat olmak...


İnsanın zaman zaman psikopat olacağı tutar...Zor anlardır...


"Yağmur bütün şiddetiyle başımı delercesine yağıyordu...Şemsiyemi cafede unutmuştum aceleden...Önüme gelen herkesi kesebilirdim...Çantamda bir bıçak olsaydı, kesin yolda omzuma çarpan birini oracıkta doğrayabilirdim...Gözlerimden alevler fışkırdığını hissediyordum.."

Bakın aynı kişi önceki gece neler yaşamış..


"Güzel bir akşamdı...Oldukça pozitif bir akşam...Camı açmıştım...İçerisini lodosun sıcaklığı dolduruyordu...Hafiften canlı bir müzik....Gülümsemem yerinde...

Telefonum çalmaya başladı...Arayan sevgilimdi...

Açtığım an kapandı telefon...Bir anlam veremedim...

Arkasından bir mesaj geldi... 'Canım..Birazdan arayacağım..Seninle konuşacağım şeyler var..'

Duraksadım tabiki...Benle ne konuşabilirdiki? Önemli birşeymi olmuştu acaba? Bir kabahatmi işlemiştim? Yoksa....Yoksa düşündüğüm şeymiydi?..Tanrım ayrılacakmıydık...?"


Paranoyaları tavan yapmış bir insana söylenecek en son şey 'birazdan seninle birşey konuşacağım.'dır...Aradan geçen süre 1 dakika bile olsa bu insan kafasında konuşalacak şeylerin bütün olumsuz listesini çıkartmıştır...Nitekim korkulan da başa gelir...Kara bahtım kör talihim denir buna....


"Aradan geçen yarım saatlik süre esnasında kafamda öyle şeyler kurmuştum ki, ayrılırken nasıl ağlayacağımı, hangi hapları içerek intihar edeceğimi...Ertesi gün kim intihar ettiğimi haber verecek ona, onuda düşündüm... Onun tekrar beni araması için telefonumu montuma koyacaktımki, gece hastaneye giderken montumu aldıklarında telefonda evde unutulmasın...

Bunları düşündüğüm yarım saatlik bir süre...Yarım asır gibi!!

Yarım saatin sonunda beklenen telefon geldi...Sesi çok iyi geliyordu..Demekki benden ayrılcağı için oldukça mutluydu..Belkide son zamanlarda gündemden düşmeyen eski kız arkadaşıyla barışmıştı...

Kısa bir günlük konuşmadan sonra vakit kaybetmeden benimle ne konuşacağını sordum ona...Beni rahatlatmak istiyordu...'Anlatıcam ama bölmeyeceksin sözlerimi, en sonunda istediğin kadar yorum yapabilirsin!' demesiyle ben senaryoları yazmaya başlamıştım...

O anlattı ben dinledim...O anlattı ben dinledim...Hiç sesimi çıkartmıyordum ama aynı zamanda mini bir kalp krizi geçirmekle beraber kafamda milyonlarca sahne kuruyordum...

Eski kız arkadaşıyla 7 günlük dağıtım izninde buluşmuşlar...Aynı zamanda yakınlaşmışlarda..Birbirlerine neden biz beraberken bu kadar yakın olamadık diye sormuşlar(!). Olayları o kadar tane tane anlatıyordu ki hiç bir extra olayı kaçırmıyordu... Otururken 6'lı bir grup oldukları için masada sıkışmak zorunda kalmışlar...Bu kızda maalesef sevgilimin yanına denk gelmiş...Yakınlaşma böyle olmuş yani...

'1- Neden kalkıp gitmedin o masadan...?

Yanıt: Gitseydim, beni hala eski sevgilime aşık sanacaklardı..

2- Sana böyle birşey yaptığın için aferin dememi beklemiyorsun değilmi?

Yanıt: Tabiki hayır aşkım, bilmen yeterli... (((Hadiii yaaaa geberiyorum ben burda...)))'

Eşşek gibi katlanacaksın..Başka bir yolu varmı bunun...Seviyorsun, çekeceksin..Sevmiyorsan da kapı orda...

Ben hata yaptım yok..Özür dilerim yok...

'Kızıım anlatıyoruz işte, dürüstüz, Allah'tan belanımı istiyorsun..'

Yol kafasındaki asker tıraşı tüylerini...Yol, psikopatlık anım diye kavanoza koyup sakla!"


Ve hüsrandır sonu..Bütün gece uyunmaz...Aslında alınan antidepresanların hatırına deliksiz uyunur ama, rüyada yolunan saçlarla uğraşılır muhtemelen...

Al sabah çarpılan kapıları eve götür!dür bunun türkçesi...Yolda yağan yağmurları hissetme!dir...

Kendini birden orda burda buluver!dir...Bir kafede saatlerce iletişim yollarını anlatan bir yazıyı klimanın sıcağı eşliğinde okumaya çalış!maktır...Anlamadığın yerleri tekrardan oku!maktır...

İşten kaçaklığın anlaşıldığı vakit annenden azarı ye!dir...İşyerine gidip sobanın başında bütün sinirinle ısın!dır...

Milletin yüzüne gülüp, arkalarından bıçakla saldırasın gelsin!dir...

Psikopat olmaktır kısaca...

Temel neden sırf tek gece yaşanan bir hadise olmasada, bütün hırsın bi kerede kendinden çıkar...

En çok kendini yaralarsın böylece...Olan sadece sana olur...Biraz daha zedelenmişsindir..Birazda incinmişsindir...Sürekli büyüyor diye hesap ettiğin sevgiler yığını birden tepene çökmüştür...Kandırılmışsındır..Ayakta uyutulmuşsundur...Sonra tanrından rahmet dilersin, acil şifalar istersin...

En iyisi baştan hatalara göz yummamaktır belkide...Tek kalemde silmek herşeyi, güzel bir başlangıç olacaktır herkes için..

Yapamazsın...Bu dünyaya çile çekmeye gelmek çok güzel diyerek övünürsün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder