Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

28 Mart 2008 Cuma

Avuç içi kadar mutluluk yeter...

Aşk bitermi...I ııhhh..Bitmez...
Bağıra bağıra söyledik o şarkıyıı...Avaz avaz...

Sabrettim bekledim
Hiç sorun etmedim
Bunlar ykmaz beni
Ben daha bitmedim aşkım

Ufak tefek ayaktayım hala
hayattayım

Aşk hiç bitmez derler yanlış
Seven gözden düşer mi? Düşmez derler yanlış
Kabullenmek zor oldu
Bir göründü bir kayboldu
Varsın kaybolsun

Aynı ses tonuyla, aynı akorlarla bağırdık birbirimize deli gibi bu şarkıyı...Ben senin kurtarıcınım dedi...Senin kılına zarar verecek olanı önce ben mahfederim dedi...Haklıydı...Beni boş yere üzen, üzmeye çalışanlara, bana zarar vermeye, beni çekemeyenlere verilecek cevap basittir...Çok basit...Çünkü bazıları insanların kullandığı cümleleri anlayamazlar...Onlara anlayacakları dillerde cevaplar verilir..Vermek zorundaydım...
Bazen sadece güler insan olanlara...O kadar komiktirki olanlar...Yapanlar o kadar aciz, acınacak duruma düşerlerki...Kendileri ne yazıkki bencilliklerinden farkedemezler durumu..Kabullenmek lazım, bazı insanlar böyleler...
Neyseki bu insanlar bana zarar veremezler...O kadar harika bir insan varki hayatımda...Onunla aramızdaki bağ olmasaydı ancak zayıf kalırdım....O bana böyle insanlar için elini bile kaldırmayacaksın dediğinden beri ben sadece ağzım ve extra başka bitarafımla gülüyorum artık...Alkışlar huzurunuzda efendim...Bazı insanlar böyle şeyleri ancak rüyalarında görebilirler...

Biz avuç içi kadar mutlulukla yetinmeyi biliyoruz, mutluluk, sevgi arsızı değiliz...
Siz kendi derdinize yanın...Sevgi arsızı bencil insanlar...
Beni dövün, pişman edin, kalemimi kırın...
O zaman başınıza gelecek olanlardan ben sorumlu değilim..
İşte o zaman aklınız varsa dünyanın öbür ucuna kaçarsınız...
Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder