Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

6 Mart 2008 Perşembe

İzdivaçmı...Ohaa :D


Yorgun bir günün ardından eve dönüyorum...Yollar kar, buz..Üşümüşüm, astımım azıtmış ve çok tehlikeli bir şekilde öksürüyorum...
Eve çıkana kadar baygınlık geçirmemle annemin kapıda elinde 1 lirayı sallayarak suratıma "dönnnn ekmek alınacak" diye bağıran bakışlar fırlatması beni benden alıyor...
Kızgınım, zaten sinirliyim, parayı alıp geri dönerken bu hayatın tekerine çomakları soka soka paytak paytak 1. kata inmeyi başarıyorum...
Oda ne!
Ananemlerin oturduğu 1. kattaki dairenin içinden bir kıyamettir kopuyor...
Hızlıca içeri giriyorum, bet beniz atmış bir vaziyette tabii...
Herkes televizyona kilitlenmiş...Kafamı çevirmemle televizyondaki şoku görmem bir oluyor...

(Küçükken köye giderdik...Yakın akrabalarımızda bir ali amca vardı...Kız kardeşi birde....
Kadını mümkün değil susturamazınız..Bir çeneki, öyle böyle değil... Ali amca kendi halinde bir amcamız, kardeşide ona son zamanlarda hatun bulma telaşına girmiş 50'lerinde bir teyze....Onları anlamam ve kayramam uzun yıllar alsada, birgün işi çözdüm...Tamda o televizyona dönüp şok olma anımda...)

İçimden delirmiş bunlar diyorum...Ama öksürüğüm hızlanarak devam ediyor...Ananem televizyondan başını ayırmadan bir bardak su koyuyor...Suyu boğularak içiyorum...
Televizyondaki sırıtık amca, bizim ali amcamız..Arka sıralardada kardeşi oturuyor...Program şu çarpık bacaklı hatunun sunduğu, kıl kaptığım, gördüğüm yerde huysuz teyzeler gibi küfür ede ede değiştirdiğim program, "desti izdivaç"...
Bir bayan çıkmış..Adı maya..O anda dinlemiyorum zaten..Sadece mimiklere bakıyorum...Bir koltuğa zorla oturuyorum...
Kadın köy hayatını çok sevdiğini söylüyor...Göçmenmiş kendisi...İçimden gelde gör sen köy hayatını, güneşin altında kurak topraklar, ahırda ineklerle ne güzel bir yaşam diyorum....
Ha oldu ha olacak, yanak yanağa öpüşüp, tanışma, evlenme, köye yerleşme hayallerini kura kura oturuyorlar...
Eve telefonlar yağıyor...
Her açtığım telefonda tepkiler aynı...

"-Aaaaa gördünmü bizim ali amcayı, cık cık cık, bu yaştan sonra, tövbe tövbe....
"-Ayyy çok tatlılarrrrrrr, inşallah evlenirler..."
"-Bu iş olmaz şekerim, kadın bizim köyde yaşayamaz, iki günde pes eder..."

İyide, bananeee!!!
Kadının şehirden gelip o köy demekten aciz, kenarda kalmış kurak yerde yaşayamayacağı malum...Yorum alan, anket yapan şirket biz değilizki!!!
O gün köy telefonları yoğunluktan dolayı kilitli tabi...
Kadın geliyor ertesi gün..İki gün dayanamıyor...Ben alışkın değilim bu pisliğe diyerek basıp gidiyor...Bizim ali amcada insanlık yapayım diye bir miktar parasını kaptırıp uğurluyor kadını...
Sonuç olarak,,,
Ne alaka...Televizyonda, sanala ait bütün iletişim elemanlarında yakalanan bir manitayla, huyunu suyunu bilmeden nereye kadar...İnsana boş umut, başkada birşey değil...
Bu programlarda sadece ev hanımlarının reytingini alabilmek için düzenlenen bir takım saçmalıktan ibaret...
Gülüp geçmek bir yana,
şimdi bizim ali amca köydeki dedikoduları bastırmakla meşgul :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder