Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

3 Nisan 2008 Perşembe

Odamın hayaletisin, sessizliğine aşığım...


Odamın hayaletisin, sessizliğine aşığım....

Derdime çare baytarım yok..!!!
Odamda gezinen hayaletler sürüsüne tek cevap, defolunnn!!!
Anlaşılmaz anlayışsızlıkların iplerini tavandaki çengele takıp, taburelerini ben itmek istiyorum...Evet istiyorum...!!!
Ne kadar kolaymış lafı sokmak, soktuğun yerden çıkarmak, acıyı bağrında hissetmek, sokana geri kakalamak...
Uzun bir uğraş belki ama, yapılır...İtilir o kazık itenlerin....tüne...
Şimdi yine üzerine uzun yorumlar yapılacak yazım maalesef üstüne alınacaklara hitaben değil...
Hitap ettiklerim uzaktalar...
Ve artık olanlara güldüğüm satırlar icraatımda...
Ölüme çare olmadığı gibi olanada yok....
Olanlar için tek bir merhem bile yok artık...
Neden tek psikopat "sen"mişsin..gibisin..hııı...?
O eski ben varmı sence...Bulaşana bulaşmazmıyım...Çok acayip bulaşırım...
Cesaretler işe yaramaz yürekte zerre kadar korku varsa...
Korkmuyorum....
Şimdi dahada sert yürüyorum olanların üzerine...
Ve o an geldiğinde....Kimsenin arkasında kimse kalmadığında...Sen..Ve...Ben...
Acıtmazmıyım canını...Kurutmazmıyım sence kanını..?
Kuruturum....Çok pis hemde....
Korkulacak sen değilsin....Benim ifadelerim korkutacak herşeyi...
Sonu ne olursa olsun...Canını acıtmak için canımı acıtacağımdan emin olabilirsin....

İçin pasaklı...Tövbelerin hasarlı...Üzgünüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder