Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

9 Nisan 2008 Çarşamba

Affettim...

hiçbirşey yapamıyorsan şöyle düşün, belki acıları şimdi çekiyorsun ama ilerde aklına gelmiycek kadar mutlu olacaksın..
hastayım deme, iyi olabilirim de, hayat hergün daha da güzelleşek de..
ve geçmişi unut , kendini de insanları da affet...inan faydası büyük..
Affettim....Bir büyüğümden aldığım bu öğütle, canımı yakan herkesi içimde affettim...Allah'ın kudretli adaletine ve kendime güveniyorum...Ben sizi affettim...Sadece affettim...Sizde kendinizi affetmeye çalışın...
Kendimi yormak yok, üzmek yok, canımın acımasına müsade etmek yok...
Kendinizi affedin....
Tek isteğim inşallah herkes hakettiği konumda olur birgün....
Tek isteğim, artık yeter...Ben mutluyken canımı yakmayın....Artık canım yandığında susmuyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder