Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

2 Nisan 2008 Çarşamba

Vesselam'lar'dır bazı şeyler...




Benden korkun diyen herkes korkaktır,hayat gök gürültülü sağanaktır,
tek başınalığı tadsın,sana hergün bayramdır haktır
46 yı çerçevele ve çaktır,aklın yolu birdir aktır aklı tamtakır, böceklenir akıl, elleri bakımlı toynaktır.
Seni hayattan men eden ben, kendini geçir elekten, olacak kaderin kaybeden, ay sende bir kalp var ki haybeden haybeden...
Çek ipimi sık ger, bulanır kanserlere akciğer, birbiri ardına yaktığım sigara çividir tabutuma boşver dumanıma doysun her yel.
Şahsen şahikadır yurdum, bunlar senin hüsnü kuruntun, kuruntularınızı taşa oturtun, 3 e kadar sayıp boynunu vurun.
Buzdolabı suratın oynarım Hokey uykularını kaçırır Kumrall Key, popo üstü zıplardın okey, dıgıdık sen tay alem jokey,
hey hey oynarsın tey tey, düşman sana doğu, batı, kuzey, güney, beni dinler dersin aney!..kibirler ve vaadler hey gidi hey.


GEL YAMACIMA,ULAŞ AMACINA.
BENİ TANI,BANA KUMRALL DERLER.
ADIMA HÜRMETİNİ GÖSTER,ŞEYTANA YOL VER.
GİDE-GELE YOLUN SONUNA ADIM ADIM YANAŞIRIM.
BENDİMİ ÇİĞNER AŞARIM,UÇURUMUN TEPESİNDE SİGARAMI YAKARIM.
AH !...SİS...PUS..DUMAN OLA...
GÖZÜMÜN FERİ KAÇA ?
KAÇA KAÇA YOLU BİTİREMEDİM ACABA KAÇA BİLETİ KISA YOLUN ?
AMA HERŞEY CABA.
GÖSTERDİĞİM ÇABA ?????
SIĞ TAŞTIĞIN KABA !...
BEN iNSANIM ALEM VEBA
MECLİSİNİZİN EN ÂLÂ ACEMİSİNE LALA OLURUM ÂLÂ
KONUŞUYORSUN HÂLÂ,LİRİKALİTE BÂLÂ.
KUMRALL GÖREN ÂMÂ,SÖKÜĞÜNE YAP YAMA YAMYAM BUDALA !...
TIRMALA DUVARI,YERİN ÇEKİÇ YAPIMIN PİSUVARI.
UYARI !.. 1-2-3-4-5-6... BENDEN TÖLERANS YATTI.BENİM TEPE ATTI.
İÇİNİZDE YÜZEN HAİN BALIK DENİZLERİMDE BATTI.
ÇÖMEZİM KARTLARI KARIŞTIRDI.
ASYA KITASI İNSANLIK YILDIZI TOPRAKLARIMA KAYDI.
HERGÜN AYNI ŞARKI BAYDI.
SAYDI KAF ve KEF .
HAYAT ESEFLE KINAMANIN HARİCİ NEYE YARASIN ?
HEP BİRİ KUYUMUMU KAZSIN ? ADINIZ BATSIN !...
NEMDİR GÖZÜMÜN ÖNÜ.
BU SÖZÜ YAZ KUMRALL!...İNCİTİR.
HEM FİKİR OLABİLİR BAZISI, SETİMİ ÇEKERİM AMA SUSTURAMAM ARSIZI.
KAP KOLU YERE DEVİR HIRSLI HIRSIZI.
KOŞ TAZI GİBİ KUMRALL, HIZINI KESME.
GAZI SONA KÖKLE HAZZI TAD BAZI BAZI.
YARADANIM RAZI GELMİŞ HAYAT YAZILAN YAZI BANA ÖNÜME SERİLEN HALI KIRMIZI.
BIRAK LAGALUGAYI.BU LAKLAKIN SONU YOK.
LAKIRDININ DOZUNU KAÇIRAN AHALİMİN BİLETİNİ KESSİN ABE FANIM.
ANILARIMIN ÖNEMİ KALMADI,BENİM AKIL ALMADI CANIM.

Yani önümüzde iki şahsiyetmi var diyorsunuz, İki Kumrall, İlki yanağına tokadı yiyince öbürünü uzatan, İkincisi ise bir yanağına tokadı yiyince, karşılığını veren Kumrall, öylemi?

YER BENİ,BİZİ.SAKIZ ETTİN KOKAN AĞIZINA BİZİ, BENİ
KINARIM SENİ,SİZİ.PRİZE SOKARIM ELİNİZİ.
TEMİZLEYİN BEZİNİZİ,KABULLENİN DİSSİNİZİ.
DİSSİM KIRAR BELİNİZİ.BİRİMİZ TEMSİL EDER HEPİMİZİ.
TEPELERDEN İZLER GÖZÜM HEPİNİZİ.
BENİZİ KAÇMIŞ KERİZİ TANI,DENİZE GİRME YÜZME BİLMEDEN YUTAR HEPİNİZİ.
PİSİPİSİNE ATEŞE ATMA HEPİMİZİ,SİZDEN MEŞHUR OLAN ECNEBİ KEPİNİZİ ÇIKARIN ATIN KENARA, KİNCİLERİ İPE DİZİN VERİN İSİMLERİNİZİ.

Hayır, böyle bir ikilikten söz edilemez, Kumrall, tokatta yemez, tokatta atmaz....

***** ***** ***** ***** *****

Beni bırakın kendi halime
Çok bitkinim ama direneceğim
Terapi ordularinizi geri cekin artik
Savaşın galibi bendim!

Bayraklarinizi dikemeyeceksiniz
Hic daim kole olmadim
Ben rKalemimle gazi geldim ardima sehitlerimi
Gomdum kendim!
suskun düşen ağlamazcasına..
reealim neden onca lafla geldin..
Kulağıma varı verdin ölüm
Beni kırdın iki bacağımdan gittinn
Biz seninle kardes degilmiydik
Ayni besikte iki kertmeydik
Dün civarda çakılken
Simdi siradan kum bile değiliz.
Sen serseri katilimisn ha..
Ben resmini çizidm ya kul..
Savasin tam ortasında kursun yagmurunda okudum okul
İlk batisini ben gördüm günesin
Gün dönümüne sen yetistin
Kaptanı benim bu geminin
En son ben cikarım yo panik etmeyin
Adimi duymayin kac yazar
Kalbim tanidigim en icten yazar
Sarkim basladi..Manzaram aynı
Dinlerken Kumrall yine yapmis diyeceksin
Ben su anda o kadar sıkkın ve materyallerimle tıkkın
Odamin icinde stres gebertmekteyim
Yalnızlık Tanrının lütfu
Nedense işler karmakarışık işler
Kalbim sevdigim özler
Hani var ya bazen özlü sözler
Onları düşünüp dolu gözler


Beni birakin kendi halime
Cok bitkin ve de yorgunum
Terapi ordularinizi geri cekin artik
Son günler de durgunum!!


Zaman ellerimde kum gibi dagilir iken
Yıllar beni tasa çeviren hokkabaz gibi
Avaz avaz bagirir hükümlü
Kapıda kilit sigarama kibrit
Beni kontrol edin..
Kollara zincirden bileklik
Parmaklıklara sabit yaşamak..
Artıkları arşivlemek yeni
Baştan tantanalara kulak asss..
Karalama defteri silgiye ilgi duyar iken
Bir diken batar diline
Yarıştırılan sidikken birkac minik dag gider elden
Aslında hayat bayat ekmek
İlk fiill üsluplu düsünmek
Buyrulan iki göze itaat etmek
Son eylem olmali kin beslemek
Hani diyelim toz pembe yasiyorum
Koz bende biçimi takiliyorum
Bozukluklarımı cebimde taşıyorum
Saygım senin orospun olsun
Kaygın benim aşkım


Beni bırakın kendi halime
Çok bitkin ve de yorgunum
Terapi ordularınızı geri çekin artık
Son günler durgunum..

Parmakları kırılan bu yazar yılmadı...
Hayatın içinden,
Kudurtan hıyar!
Psikopat heriff...!!!

_______________________________________

Ve sonuç..lar...

Anlamak kolaysa bak bi gözümün içine !... Yer mi Len Velet !?!?... Sekiz senemle ben dalaştım kimsecikler yoktu kalemimi buldum İçimi döktüm. Zihnimin derinliklerinde yaptığım kazılarda onca yılın çöpleri yatılı... Onların içinde binlerce ölümsüzlük ölümü görmüş...


Belki de günahlarını yıkayacak akıttığın damla yaşlar
Ya da yağmur olup üzerine yağacak haramlar,sil-başlar..
Sahip olamadıklarının peşine kaç kez takıldı düşüncen?
Tahminimce aklın bilinmez kişiler tarafından kiralık...
Yazdıklarım sen ve benim hayatımdaki sen etkisiyle ilişkili
Varlığımı tanımlamak adına yeni sıfatlar yaratabilmeliyim
Kurumuş yaralarımın kabuklarını söküp arşivinize katmakla elde ettiğiniz hazza anlam veremedim.yoo Ben cahilim
Beni sevmek için programlanma,devrelerini yakarım
Şu an deli misal aşığım,bir kişi hariç herkese şaşıyım
Unutma kurşun her gülümsediğinde bir kalp ağlatır
Korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır?
Telefon çaldı,ne yazık ki iyi niyetlerini meşgule verdim
Çığlık atan bu duvarlar tarafından asıl rahatsız edildim
Bildiklerimi yazılarımda yüksek sesle dile getirdim
Kaprislerimin tadını çıkarıp kinlerimi boğar durumdayım
Gün batımına ekilen tohumların haddi,hesabı yok
Bana benden başka bir dost varsa bilmem lazım...
Aşkım güven ödülüme en yakın adayım
Son doğum günümde kendime yeni bir ben aldım
Umarım kaderin bitiş çizgisinden uzağım tanrım!..umarım tanrım...


Bu cinayet!...
Günahın en has hali ihanet
Hakkımı ver gideyim adalet
Son kozum olsun zorda sükunet
Kendime sarılır donarım


Fonksiyonlarını kaybeden işçiler görevlerinden tekme tokat safdışı,birdenbire
Karanlık beklentiler üzerine stresten eklentiler
Deli balta boynu alır alta,ayaklarınızın altı marazlı ne iş bu falaka
Herkesin umudu bir çıkara yem,fukara vicdan bilmez gem
Gaffa afsa secerem,bulmalısın kanayan yaraya merhem
Rahatça sarfedilen yalanlara güvense problem Alınabilecek en basit önlem paranoyak bir denklem
Kırılır omurilik,eklem.Denge bozumu dengelen
Tırnak ayrı-gayrı olamaz etten
Resimlerinizi çeker haldeyim,kurduğum çitin önünden
Sizleri deşmekle körelen bıçaklara bir bakın!...Dengelen.
Çıkar lan maskeni!...Göster bana gerçek yüzünü
Anlatılanlar göreceklerimin somut ipucu,çözdüğümü!...
Bile bile lades,hile mimik,güvene şantaj
Kimlik kayıplarınızı gazete ilanı yapın,somutlaşın!...
Kaybettiklerimin hesabını kalbimden çekin
Bildiğim kadarıyla limitsizim,depremsiyonlardayım
Gözyaşlarımla boğulacaksın,farkmazlardasın
Uçurumun önünde,ölüme kafa tutarcasına sarkmaktayım
İfadelerinizi tartmaktayım,yabani yamyamlar tarafından yabana atılmaktayım
Selametle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder