Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

20 Haziran 2008 Cuma

Sıkıldım, uçmak istiyorum :)


Merhaba sevgili okurlarım...!!!
Bugün yeni bir gün, güzel bir gün vesaire vesaire......
Velakin çooook rahatsız bir gündü...
Bir ara pc nin başında çığlık attım......."Yeterrrrrr" diye...
Sevgili Ahmet abime bir psikoloji sitesinde teknik destek veriyorum :)
Güzel iş, zevkli iş falan ama, yoruldum...
Asıcam kesicem diye dolaşmaya başladım en sonunda....
Annem bir çığlık attı, tanıyanlar bilirler, ben 5 tane attım...
Kadın kaçtı resmen...Bir ara rastladım kendisine, Koşar adım yine kaçtı...

Geçenlerde sevgilimle sohbet koyu iken, "Hatunum sallanırmı bu dünya, boşver, makaraya alacaksınki, yaşanılır olacak." demişti...Doğru diyor aslında....Dalacaksın biryerlere, kafanı gömüp herkesten uzak kalacaksın...En temizi...
Bende şu aralar sadece birşeyler öğrenmeye dayalı çabalıyorum...Göründüğü gibi siteme yeni bir imaj yaptım...Yakında geniş bir forum kurmaya hazırlanıyorum...Ahmet abim sağolsun :)
İşlerim tıkırında yürüdüğünde korkuyorum gerçi...
Benim işlerim düz gitmez...
Takılıp düşmek istemiyorum artık...
Sıkıldımmm sıkıllldımm uçmak istiyorummmmm :D
Ne diyordum...Evet...Sitem başlıyor...Plan çok...İki haftaya sığdırmam gerekiyor...
İlişkim var, ailem var, işim var....
Aslında çıldırmamak içten değil...Kocaman bir tempo...
Garip bir dönemden çıkmış olamamında yorgunluğumda büyük etkisi var....
Şimdi bu kız ne yapsın yani?

Kimi kestin ey kumral?
Dün gece kim keserim seni dedi de, sen kestin?
Çıldırdın ey kumral?
Yazık sanaaaa......
Yazık sanaaaa....
Webmaster lar, yani bazıları...Sizleri seviyorum, anladınız siz onu :P
Aşkım senide seviyorum, sensiz olmazzz...Bu alemdeki baş psikopatım benim....
Günlük burçlardan çıkardığın garip kıskançlıkların ve msn listendeki hatunlarınla sevdim seniiii:D
Umarım site senin neyine be hatun demezsinde benim de tepemin tası atmazzzz:)))
Canım arkadaşlarımmm...İçmeyinnnnn...İçirtmeyinnnnn...Kusmayınnnnn....
Sevgili kankammmm.....Okuda yatttt,,,okuda yatttt...Gel bi falcağzına bakemmmm :D:D
Babaaaa...Beni üniversiteye gönderrrrrr....
Anneeee bakma pis pisss......
Ablaaa yeğenimi göster banaaaaaaa :D
Enişte yeter artıkkkkkkkkk........
Komşumun oğlu, canım ciğerim, nolur bi şarj aleti al artık, kafanda paralıycammmm....
Kumralllll yat aşaaaa...Sapıttıııııınnnn :D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder