Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

21 Haziran 2008 Cumartesi

Hırvatlar itina ile depilmiştir..!!



Viyana Fethedilmiştir..!!!
Hırvatlar itina ile depilmiştir..!!
Babamın sevinç çığlıkları, hafif bira kokusu, anıran sokak insanı, mahallemin böcükleri çekilmiştir..!!!
Lig tvde Volkanın, şansal, erman amcalarımın konuşmalarına şahit olunmuştur..!!!
Athenadan holigan parçası saat 1 suları mahallemin güzide mühendisine basılmıştır..Hemde bastıra bastıra..!!!
Bir ara bütün msn üzerime türk bayraklı iletini ver diye çullanmıştır..!!!
Utku..cuğumun küfürleri okunmuş, tezahurat yapılmıştır..!!!
Sitemin insanları şöööle bi kontrol edilmiştir..!!!
Haaa unutmadan...Çılgın dayımla küçük bir Bursa turu atılmıştır...Ceddin deden kulakların patlayana kadar dinlenmiştir...

"Dayım bu sana...Çılgın Türk!!
Köşeden bir araba dönüyor..Sokağa bakan odamın camından sese fırlıyorum...
'Cedddiiiiin dedeeeeeen, nessssliiiiin babaaaaannn'
Benden sonra herkes fırlıyor, bizim yarım akıllı mühendis 'olmaz ama bu saatte' falan gevelerken, dayım cevabı yapıştırıyor...'Pazar sabahı 8de evimi başıma yıktınız be, en azından ceddin deden yaneee'
Kahkahasıda benden geliyor...
Bas bas bağırış...'Bakma ordan aşağıya gelll...Asiyeeee sendeeeeee...'
Koşmak lazımdır!!
Aslında sitede olmam gerek..Kimseye bişey diyemeden fırlıyorum....
Ceddim dedemmiş gerçekten...Neslim babam olmasa gerek..Allah akıl fikir versin dedi çünkü...
Allah akılmı versin!!
Savaş kazanmışız gibi...
Kazandık sanırım...
Yollar gümbür gümbür...Efesler, tuborglar su gibi...
Yolları kesen bir takım gerizekalı gelen ambulansı görmedi...
Ambulans şöförü camdan kafasını çıkarıp şunları söyledi...
'Allah cezanızı versin sapık holiganlar....bippppppppppp bipppppppppppp bipppppppppppp..bip bip bip...'
Biplerde küfür tabi..Telaffuz edemiyorum :)
Her tanıdığın kapısında ceddin deden açılıyor ve tanıdıkların anası ağlatılıyor...
Oda ne, bayrağımız yok!!!
Kırmızı cam bezi, yengem tarafından bayrak niyetine, camdan el yardımıyla havalandırılıyor...
Ahmet Taner Kışlalı meydanında ağlıyorum..Hemde ceddin deden niyetine...Nedeni, Atamın heykeli...
Gidip o heykelin ellerini öpmek istedim..'Evlatlarını gör, gidip en alası ile aldılar zaferi...'
Sapık derler diye yapamadım...
Ankara yolunda konvoyları görme şerefine nail oldum...
Bir ara mudanyaya gidiyoruz diye sevindim, ama dayım geri döndü :(
En sonuncusu......
Dönerken bir asker gördüm...İzne gelmiş garibim...
Ceddin dedeni duyunca bir hırslandıki sormayın...Sanki savaşa gidicek..Önümüzü falan kesti...Dayım çıkıp hayırlı teskereler diledi...Bu arada sevgilim aklıma geldi:(
Şöyleeee bir hüzünlendim....
Olaylı akşamımız saat 2,30 suları sona erdi....Eve geldiğimde babam ada vapuru gibiydi...Annem sıcaktan bayılmış bir halde...
Hemen bir sigara yaktım."

O esnada, yani eylem kısmı geçip, duraklama anında düşündüm...
Yalnızca bir maçın çığlıkları bunlar...
Güzel şey evet...
Fakat insanlar resmen dökülüyorlar yollara...
Savaş kazanmış gibi...
Bağırış çağırış...
Herkes anıyor Atamı, Bayrağımı, Türklüğü...
Havai fişekler...Borozanlar...
Rengarenk bir gökyüzü...
Sadece bir maç...
Ben bazıları gibi holiganlık, taşkınlık gibi kabul etmiyorum bunu...
Damarında biraz Türk kanı akan bunu hissedebiliyor zaten...
Haa evet, alkolün çok kaçmasını, havaya silahlar atılmasını kabul etmiyorum...
İşin tamamen tadını kaçırmaya gerek yok...
Sevinmek güzel...Kutlamak güzel tabiki...
Polisler bile yollardaydı nitekim..Bayraklarla falan...Kornalarına basa basa hemde...
Biraz daha aşık oldum insanıma karşı...
Ve eminim bugün savaş olsa, herkes gözünü kırpmadan canını ortaya koyar bu ülke için...
Biz bunlarla büyüdük..Atatürk'ün izinde, onun İLKE ve İNKİLAPLARI ile...
Laikliği baş tacı yaptık...
İnsan olmak..Gurur duymak...
Tabi kimse sabah ayık kalkamayacak :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder