Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

1 Haziran 2008 Pazar

Oturup düşünmek.......

Nasıl anlatmalı?
Neresinden başlamalı....
Hani seversiniz...Hani biyerlerinden başlamak istersiniz hissetmek için.....
Ben neresinden başlayacağımı bile bilmiyorum...Nitekim nasıl sevdiğimide bilmiyorum...
Artık yalan söyleyemiyorum kendime...
İstemenin neresi günahki...?
Ben günahtan saymıyorum........
Bu gece içimden birşeyler sıyrılıp havalandı...
Birşeyler beni benden aldı...
Birşeyler canımı acıttı...
Birşeyler çok mutlu kıldı...
Sonuna vardığım zaman.....Birşeyler içime girdi...
Çıkmayacak...Çıkamayacak belkide...
Haram olan herşeye lanet edesim geliyor...
Otur düşün bakalım...NE HALT EDECEĞİNİ........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder