Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

26 Haziran 2008 Perşembe

Fena halde midem bulanıyor...............


Düşündüm....
Biz çifttik....
Deli aşıklardık....
Kıskanılanlardık.....
Bizi kıskanılmak mahfetti nitekim....
Bizi müzeye kaldırabilirdiniz ferhat ve şirin örneği olarak...
O kadar sıcaktıkki....O kadar başka....Evli insanlar bizim yanımızda halt etmişti.......
Kıskanılmak sakıncalarını göstermekte gecikmedi....
Önce ayağımızı kaydırmak için ellerinden geleni ardına koymayanlar oldu...
Ardından iftiralar atıldı...
Sonrasında boşluğumuzdan ve çaresizliğimizden istifade edildi...
Hatta ailem, sadece benimkiler çembere alındı...
Yataklara düştüm...
Geberdim gecelerce acıdan...
Aklınıza gelebilecek en kötü azapları yaşadım...Hala yaşıyorum...
Hastalık olarak döndü, psikolojik yıkımlarla döndü....
Aslında herkes kendini yaşıyordu...Ve biz kendi sahnemizde sessizce mutlulukla oynarken birileri ayaklarımıza çelme taktı...
Düşünsenize....Şikayet edildim....Aşkı yaşadığım için bana sahip olunması için şikayet edildim sözde koruyucularıma...
Biri bana daha sinir bozucu birşey anlatsın lütfen!!!
Hata yaptığım kısımları bulmak istiyorum...
Hala yaptığım şey için midem bulanıyor...
Hatırladıkça kusmak istiyorum....
Mutlu olmak için kullanılan ben...
Bir takım ihtiyaçlar için kullanılan ben.....
Ben neyim ha???
Ne biçim insanlarsınız söyleyin artık.....
Sevmiyorum arkadaş....Hiç sevemedim duymak istiyorsanız....
Midem bulandı........
Bu yüzden hayallerimden vazgeçtim.....
Hiç kimse üzülmesin...Mutluda olurum....Korunmaya hiç ihtiyacım yok...
Hayatta hiç çabalamamış, başını kuma gömmüş, sanal alemde alarm çalan, konuşan, esen, gürleyen, yüzüne söylemeye geldimi konuşamıyorum ayaklarına yatan......
Küfür etmek istiyorum...
Herkes hayatta kolay kazanacaksa biz köpek gibi neden çalışıyoruz..........
Herkese çalışmadan audi veriyorlarsa bizde yatalım....
Sonrada olmuyor ha......
Orası geçilecek arkadaş....Hani çalışmayana ekmek yok diyorlar ya....Olmasın hakikaten....
Diğerlerine lafım kaalmadı zaten artık...Bela okuyorum aklıma geldikçe....
İnsanlar beni bu kadar düşünmesin....En azından oynarken düşünüyorum demesinler, menfaatleri olduğu çok belli oluyor....
Kimse beni çıkış noktası yapmasın artık...Ben kimsenin çıkış noktası değilim...
Geride kaldılar....Çoook gerilerde...
Bişey çıkar diye telefonlarında, listelerinde hala duruyorum...
Bu yazı 3 kişiye gidiyor...
3 kişi den 2si okumayacak...
2si burayı hiç bilmiyor....
Nefretimi kusmam gerekiyordu özür dilerim....
İlişkimden asla, aslaaaaaaa vazgeçmem....................
Birileri benim veya onun canını sıkamayacak....
Bu gece kalanlarıda çıkartıyorum....
Benim sömürü kapım kapandı....O üç kişiye.........
Lütfen artık insanlara bunu yapmayın....
Bunu neden yazdım...İnsanlara kusmak istemiyorum zehirimi.......
Herkese, tüm evrene şunu söyleyebilirim...
Ah almayın...İnsanların ilişkine zarar vermeyin.....Birgün o insanlar size öyle bir patlarki, hata affetmedikleri için patlayan her parça size batar...!!!
Not: A-C-S üçlüsü....Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder