Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

3 Ocak 2009 Cumartesi

Kaderde varsa ihanete uğramak, neye yarar senin o muhteşem paranoyaklığın mirim!


Nedense içimdeki dürtüler, Yaz kumralll....Yaz kumralllll.. Yaz kumr....(Kes ulan yaziiiciiizzz) telkinlerinde... Arapsaçı şeklinde devam edesim var, okuyucu küfretmesin diye ilişemiyorum.

Bir varmış, pir var varmış, evvel zaman içinde, kalbur saman içinde, enine boyuna yahşi, enine boyuna dediğim dedik, ama masal bu ya, çokta güvensiz bir adamceyz varmış. Bu adamceyzin kumral, ela gözlü bir sevdiceği varmış. Çok sevmiş, deli gibi sevmiş, ölür gibi sevmiş. Ama kız onu bir türlü sevememiş.
Kızceyzin, gene onun gibi alabildiğine kumrall (bu kesinlikle ben oluyorum!), alabildiğine sözünün eri, dostcanlısı (bugünlerde alsana dost canlılığı deselerde) bir kız arkadaşı varmış. Bu kızceyzin adı kumralmış. Bu Kumral denen kanlı canlı kızancık bu adamceyzle pek bi iyi dost oluvermiş. Yidikleri içtikleri ayrı gitmez, son tütünleri bile beraber duman oluverirmiş.
Adamceyzle kızceyiz bir gün ayrılıvermişler. Kızceyz yapamamış, üzememiş yok yere adamceyzi. Kumrallceyz ikisinide teselli edivermiş. Pek bi üzülmüş adamceyzin durumuna. Pek bi aramış, konuşmuş saatlerce, belki bir yararım dokunur umuduyle.
Adamceyz (sanıyorum!) istemiş eski sevdiceğiyle kumral kız pek muhattap oluvermesin. İstemiş hep kendini arkalasın, sevdiceğine pek bi yüz vermesin. Bizim kumral kız öyle bir iş edemeyeceğinden, iki tarafada merhem sürüverem derken yalnış anlaşılmış. Kızla iş birliği yaptı sanmış adamceyz. Kumrall kızı ihanetle suçlayıvermiş. Çok üzmüş çooook!!
Kumrallceyzde o günlerde ilacı olmayan bir hastalığa tutuluvermiş. Durdurulamayan, sadece yavaşlatılıveren bir hastalığa...
Adamceyzi görüvermiş, konuşuvermiş, ama bizim adamceyz pek bi tekdüze gidince, kumrallceyz pek bi üzülüvermiş, gözünü hastanelerde açıvermiş. Ama birde bakmışki ertesi gün adamceyz kendisinden özür dilemekte, demiş benim dostluk anlayışımda kapı kapatmak yoktur yüze, birazda arayı düzeltmek amacıyla ılıman yaklaşmış adamceyze.
Hepsi üst üste gelince pek bi yataklara düşüvermiş. Dostumuda kaybetmeyem, hastalığımıda yeniverem derken, hassstırrr lan s.çarım ha!! diyivererekten bırakmış her bir haltı dönüvermiş derslerinin başına..!!
Masal bu ya, messengerda (oha oha masalda messenger, yavaş yaz be hatunum!) adamceyzi görüvermiş. Bakmış adamceyzin kişisel iletisinde kendisini dürteleyen kinayeli bir söz...
Gazı yiyen şişip şişip bizim hatuna patlayıveriyor nasıl olsa, patlayın patlayın.
Bu masalda burada tıkanıp kalmış.
Peki bu masaldan ne gibi dersler çıkatılabilir?
Bu masal bizzat yaşanmıştır, ben kafayı yediğim için böyle yazdım...
Ülke olarak çok güvensiziz. Yada bazılarımız aşırı derecede paranoyak, buda ülke sorunu sayılır.
Kendimden örnek vermek gerekirse, ben paranoyaklığın kitabını yazmış kızım, ama benim paranoyaklığım öyle bir bite yorgancı dükkanını yakmaya yetmez..
Ben paranoyaklığımı somut delillere ulaşınca yaparım, o esnada iş işten henüz geçmemiş olur, karşındakine zıçmak için yeterince sebebin olur a kardeş!
E biz birbirimizin her hareketine arkamdan iş çeviriyon, bak sen benim eski sevgilimle geziyon, dökül bakem siz bana ne tuzak kuruyonuz edalarıyla yaklaşırsan, ihtimaller arasında zaten arkandan bir şey çevrilmediği olasılığıda olduğundan öyle kalırsın kendi doğrularınla. Evet ülke olarak paranoyağız, eminim...
Hani bir laf vardır, kaderde varsa d.zülmek, neye yarar üzülmek, yada ben bu cümleyi şöyle çevireyim, kaderde varsa ihanete uğramak, neye yarar senin o muhteşem paranoyaklığın mirim!
Ateistsen orasını bilimiyciğğğiiimmm.. Orası beni aşar!
Kumrall dan nasihat olsun! Kasmayın...Relax takılın canlarım...
Biri sizi d.zecekse, bu alnınızda yazıyorsa oluyor zaten(aynı banada olduğu gibi, hihuhoho!)...

Bu arada dürtülerime selam olsun, iyi bişey çıktı yine bu akşam...
Selametle...

1 yorum:

  1. kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek olacaktı o hacı. seni kandırmışlar zahar. güzel yazı olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil