Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

21 Nisan 2008 Pazartesi

Hoşgeldiniz..Nerdeydiniz ey sevgili..


Kıyılarımıza vuran dalgaları dindirdik..... İkinci mevsimlerin zorluğuna adadık hücrelerimizi... Kanayan yaralarımıza merhem sanıp tuz bastık.... Gittik, döndük, sevdik, sevildik.... Canımız her yandığında limanlara sığındık..Bilinmedik kıyıların limanlarına... Şimdi ağlıyoruz bir yandan..Bir yandan ayağa nasıl kalkılırdı onu hesaplıyoruz... Kalbim çöplüğe döndü... Her kırıntı acıtıyor.... Kalsaydın keşke...Bir çay demlerdim..Bahçedeki kiraz ağacının serin gölgesinde sigaralarımızı yakardık...Çay gibi ısıtırdık birbirimizi.... Kalamadınki... Tek başıma içtim çayımı..Isıtmadı... Yenildikmi bizde...Evet evet..Yenildik bizde.... Delisin sen, gözlerime bakıp haykırırsın sevişlerini... Bende ani durgunluklarda bulurum sevginin en masum yanını işte... Bugün günlerden cumartesimiydi..?Pazarmıydı yoksa...Unuttumki... Bahçede bir silüet gördüm...Kapıları açtım sonuna kadar... İçeri mor menekşeler savruldu..Papatyalar düştü dut ağacından... Saçmalama deme bana, sen gökyüzünden yıldızları indirmedinmi benim için... Ay ışığına bulamadınmı esmer tenimi... Sonra yakamozları koymadıkmı şarap kadehlerimize.... Bende dut ağacından papatya döküyorum işte...Gelmenin şerefine dut ağacı şenliklerle kutluyor aşkımızı... Hani göründün ya köşeden..Gölgeni tanıdı pencerelerim... Uyandırdı beyaz çarşaflar beni.... Kokun rüzgara karıştı şimdi... Yaldızlı eski mumları yaktım..Hani çok kızardın ya... Biliyordum bu sefer kızmayacağını... Çok özledin herşeyi...Biliyorum... Takvime baktım..Bugün cumartesi... Markete gidip cumartesi şarabını attım sepete..Sanada buz gibi bira... Yeşil gözlerinde kaybolasım geldi... Küçük bir çocuğa çarptım.. Yemyeşildi her yanı..Alnından öptüm, seni anımsadım... Hadi kuralım çimenlere masamızı... Gel ve inadına şarkılar söyleyelim sabahlara kadar... Üşürsek birbirimize sarılırız.... Bekledim... Masayı kurdum... Şarabı açtım... Biralarını buzların arasına attım ısınmasın diye.... Kapı hiç açılmadı... Rüya olduğunu anladım.... Ağladım.... Üzülme diye biranı içmedim...Tabağını bozmadım... Sabaha kadar şarkılar söyledim.... Gelmedin... Eğer gelseydin...Neyse..Boşver...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder