Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

4 Mayıs 2008 Pazar

Ben sana hep.....



Deli yaşanmışlıkların gölgesine kurulan milyonlarca, şirret, kalabalık ayinlerin ihtiraslarındayım...
Hani ne zaman sıyırcaktır beyin bilinmez ya...
Seni ilk kez görüyorum...Hani ilk kez dokunuyorum ya avuçlarının içindeki karanlıklara...
Bırakmak herşeyi bütünü ile ardıma..Ve sevebilsem keşke inadına...
İçim ürperiyor...
İçimde kocaman, koskocaman bir dünya var...
Kanıma girdi yılanım...Yine..Yeniden...
Kahretsin...
Herşeye hazırdım...İnan herşeye...
Şimdi düştüğüm şeyin karanlığından sıyrılmaya çalışıyorum...
Bir fırtınadır gidiyor...Tatlı bir fırtına...
Azılı düşmandır hayat bana, sen bilmezsin...
Vurmaya yer arar..Vurduğunda karşımda kahkaha atar...
Anlat bana beni hadi...Anlatta kurtulsun benin bendeki saçma fırtınası..Biraz güneş görsün içim...
Seviyorum...Hayır aşığım...Hangisini tercih ederdin...
Ya adardım kendimi geçmişi silip..Yada sadece bakşına hasta kalırdım...
Karar verdim...
Ya oynarım bu oyunu karar verip, yada çeker giderim...
Biraz asabiyim..Biraz kırık...
Ama bilki ben sana hep...Neyse boşver....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder