Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

23 Mayıs 2008 Cuma

Sende gel....




Camların arkasında gece ve kar
Beyaz karanlıkta parlayan raylar
Umutsuz çaresiz sallanan eller
Kavuşulmamayı anlatıyorlar

Upuzun bir istasyon aslında hayat......Raylar yüreğe battımı çare olmaz merhemler.......
Gidişlerin dönüşleri yok....Ya varsa, ya dönerse diye beklersin...Bekler durursun...
Düşünürsün.............
"Bensiz gecelerin kazaları varmı acaba?" dersin...Umutsuzca......
Herşey çok ortalama bir seyirde sürüp giderken....Ya vazgeçmelisin..çekip giderek, yada durup sonsuz bir sevişme oyununu içinden içinden hissederek oynamalısın........
Damarlarından akan kanı gerçekten hissederek yaşıyorsan şu kısa hayatta....biliyorsan can yaktığını ve yinede tutkunsan....gerisi unutmaya kalmış bir boşluk olmuşsa....boşver....zaten hayatta kalmıştır tek taraflı sevişmeler......
Kim derdiki gömerek gidilir.....
Başımın üstünde dönme ne olur....Çok zor geliyor...
Hani bir veda busesi kalsa geriye...Yıllarca dudaklarımda izi kalsa....İçimi hep acıtsa...İnanki üzülmezdim....Gururla birleşik taşırdım ölene kadar......
Yalnızlığımı vurma yüzüme ne olur....Doğuştan şanssızım...
Şimdi son kez seni ezber etmeye çalışıyorum....
Gözlerini, dudaklarını, yüzündeki her çizgiyi......Tek tek.......
Unutmamak adına vereceğim savaştaki tek kahraman olarak yalnızca seni.......
Oysa ben unutmazdım hiçbir yüzü...Oysa ne kadarda hayat doluydum......Herkesin oynadığı sahnede, yalnızlık rolü verildi bana....
Şimdi sokaklar boş...Serin bir rüzgar var....
Küçücük şehrimin küçük insanlarının yattığı sokaklar onlar...
Akasya kokuları yayılır bu saatlerde taa pencereme kadar...
Sen bilmezsin...Akasya kokusunda sevişmek çok güzeldir..
Kaderim yazmış bunu bana...Oynanan bir oyunun tek parçasıyım ben...Terk edilmiş tek bir parça...
Sen görmedin....
Görmeni isterdim....
Selam duran, eğilen, yanaklarımdan öpen kiraz ağaçlarının sevgi dolu serinlikleri var buralarda...
Boşalmış bir şehir var....
Kilometrelerce uzaklardan gelen denizin sinsi kokusunu duyuyorum...
Sen bilmezsin......
Bilmeni isterdim inan.....
Herşeyini tanımak isterdim..Her hücreni....Her uzvunu....
Kaderim müsade etmiyor.....
Senin kalbini sızlatıyorsa satırlarım....Hala benimsin.......
Son hataların yoktur telafi lüksü...
Ben son sigaramı o sessiz ve uzun istasyonlarda yakıp...Bütün gücümle gidiyorum....
Sende gel...En azından iz olarak gel....Yok şikayetim.......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder