Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

12 Mart 2008 Çarşamba

"Benim onlardan neyim eksikti?"



"Benim onlardan neyim eksikti?"


Bu soruyu sordurdu sabah çayı bana...Masasında keyifle sigarasını içen güzel hanım yüzde binbeşyüz 2 bin lira maaş alıyor...Bense sabahın köründe çamaşır suyu ile tuvalet yıkıyorum..


Tek yapmam gereken iyi bir konuma gelebilmek, işimi iyi öğrenebilmekken.....Ben üniversite hayallerimi gömmüş kocaya varma hevesinde olan biri haline ne zaman gelmiştim...Depresyonmuydu beni bu noktaya sürükleyen, yoksa benmi sürükleniyordum hızla...


Çocuk yapmak kolayda, kariyerde yapabilecekmiydim...?Hangi sulara kapılmıştım..Aşka mı, yalnızlığa mı..?


Derken çizgileri daha bir hevesle atmaya başladım...Sesim acıdı...Yüreğim acıdı...Acıdım kendime...Ve tükenen hayallerime....


Yapabilirdim...Yada zorlada olsa yapmalıydım...


Oysa ne kadarda özenir bana insanlar...İyi bir ailem, mükemmel bir sevgilim, iyi bir mesleğim, harika bir duruşum var diye...Peki ben....


Aradığım soruların cevaplarını bulamadım...Bulamadıkça battım...Battığımı hissettim...


İlaçlar sıkıntılarımı aldı..Daha kararlı düşünmeye başladım...


Ve karar verdim....


Olacak...Olmalı....Yada tuvalet yıkamaya devam edersin kızım dedim...


Varırsın bir kocaya, ağız kokusunu çeker oturursun....


Bol bol çocuk doğurursun..Aldatılınca susmak zorunda kalırsın....


Sende o sesini çıkartamadığı için kızdığın kadınlardan biri olursun....


Yada sabahları keyifle sigarasını içen o güzel bayan gibi...


Sen seç dedim kendime...2 yolda sana ait...İstediğinden yürüyebilirsin...


Hangisi kolay sen karar ver şimdi...Özgürsün.....


Son söz....


Hayatıma en iyi şekilde yön vereceğime söz veriyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder