Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

23 Mart 2011 Çarşamba

''ÖLÜME DAİR''

Hep sorarlar ya hani ''sen ölümden korkar mısın?'' diye.Kimisi ''ben hiçbir şeyden korkmam'' der.Kimisi ''çok korkarım''der.Kimisi şöyle kimisi böyle bu muhabbet uzar gider.Aslında ölümden korkar mısın sorusuna verilecek en güzel yanıt bence ''ne bileyim be daha hiç ölmedim ki''dir. Ölüm nasıl bir şeydir bilemeyiz.Yaşamın penceresinden bakarken onu tam idrak edemiyiz.Kısaca yaşamıyosan ölmüşsündür arkadaş işte bu.

Ölümden korkar mısın değilde yaşamının bitmesinden korkar mısın sorusu daha mantıklı gelir bana.Yaşamının bitmesi...

Yaşam penceresinden baktığında bu soru daha mantıklıdır.

Şu an yaşamım bitse ne olur.Kendi adıma üzülür müyüm?

Üzülürüm be aslında.Yaşadığım yıllar için değil tabii.Yaşadığım yıllar dahilinde pek kendime kendimi kanıtlayan şeyler yapamadım.Benim istediğim gibi olmadı pek Dünya.Üzülürüm çünkü daha bir şeyler yapmak isteği varken ölmek ne biliyim gariptir işte...

Mesela daha rockcu Teomanla oturup çay içecektim,Dünya turuna çıkacaktım daha,güzel bir evim olacaktı mesela kimsenin keşfedemediği şirin bir kasabada ,yağmurlu bir havada sevdiğim kadına evlenme teklif edecektim,motosiklette hız yapcaktım,şunu yapcaktım bunu yapcaktım felan felan...

Belki yaşasam da bunları hiçbiri olmuycak.Bunların hiçbirini yapamayacağım.Ama ölürsem bilemem ki.Hayallerinin gerçekleşeceğini yada gerçekleşemeyeceğini bilmeden,görmeden ölüp gitmek ne acı...

Sevdiklerinin yaşamının bitmesini de görmek acıdır.Onla da yapacak şeylerin vardır daha belki.Onun da yapacağı şeyler vardır belki.Ve en acı verense de onla da yaptığınız,yaşamışlığınız vardır.

Ölüm böyle bir şey işte.Yaşamın penceresinden baktığında görünenler bu.Devam bilmeden yaşamaya,en güzel hayallerinle...

1 yorum:

  1. Dair'li yazılarının devamını bekliyorum tatlım, biliyorsun. :) Ayrıca harikasın.

    YanıtlaSil