Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

4 Mart 2011 Cuma

NİHAYET GİRDİK BLOG DÜNYASINA...

Zaten hep aklımda bir yerdeydi bir blogta yazılar yazmak,bir girsem gerisi gelecekti,e nihayet bugün sevgili kumralın yardımları sonucunda girdim.Spontan gelişen bir dialogun da etkisi yok değil bunda.Dialog aynen şöle
__Ya kumral bu ev sahibi üçtür boş mesaj atıp duruyo benim tele,tahminim evi boşalt demeye getiriyor napıyım
__Leon sen blog yazsana...
Dialog bu,ne alaka diyeceksiniz,valla ne alaka ben de çözemedim;ama şu anda blogda yazı yazıyorum,vardır heralde bir alakası;)
Neyse aslında yazmak tehlikeli iştir,gel gör ki tehlikeli şeyler eğlenceli oluyor be,blogta pek bir tehlike yok aslında,icabında sayıp söversin ayar olduğun birine ruhu duymaz,sen rahatlarsın içinden geçen hisleri yazdıkça o hırt da ulan kim bu kulağımı çınlatan si..ecem ebesini ha der durur;)
Dedim ya yazmak tehlikeli ve eğlenceli bir iştir.Benim eskiden blogum yoktu,A4 kağıtlarım vardı, içimden her geçeni yazardım,yazdığım kağıtları yattığım yatağın altına koyardım,yatağın altında yüze yakın kağıt birikirdi,icabında kağıtta saydırdığım adam gelir benim yatağın üstüne yatardı,evet evet gelir yatağın üstüne yatardı,bir farketse ''ulan ne bu hışırtı bu yatağın altındaki aq''ki böle bir şey duymadım Allah'tan.Paranoya nöbetlerim son bulsun diye A4 lerimi bin parçaya ayırmak zorunda kaldım,hala vardır sakladıklarım ama yerini söylemem;)Aslında blog A4 lerin yerini tutmaz,dokunmuşsun o kağıtlara kokun saklı,ağlamışsan göz yaşın saklı,eline bulaşan yazıların silindiği yerler belli daha daha neler...
Bir giriş yaptık yazacak şeyler çok daha,haliyle öğrenci evi,tren gibi geçip duruyorlar önümden,bi durun lan!Görüşürüz...Good Nights(ingilizcemiz var My got'a şükür,ama şüpheliyim ikinci kelimeyi doğru yazdığımdan,neyse...)

8 yorum:

  1. Seni seviyorum leon, biliyorsun :) Neden öyle dediğimi birazdan yazacağım yazıda uzun uzun açıklayacağım sana can arkadaşım, leonum :) Hayde hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  2. oo ortak blog olayına mı girdiniz :D lan benim kafam karışır hangisini kumral yazdı hangisini leon yazdı diye :p
    hayırlı olsun dostum bekliyoruz yazılarını :)
    sağlıcakla kalın dostlar :)

    YanıtlaSil
  3. Tripçim, en başta yazıyo kimin yazdığı. "Bir Leon - Bir Kumrall : Leon" yazarsa leon yazmış demektir.
    Yok, "Bir Leon - Bir Kumrall : Kumrall" yazarsa demekki ben yazdım. Karışmaz rahat ol yavrimu :)

    YanıtlaSil
  4. eyvallah,zamanla yazıcam yenilerini, yorumlarda sıkıntı yok değil mi? her ihtimale karşı ben leon;)))

    YanıtlaSil
  5. Canım sen yorumlarını gönderirken Yorumlama biçimi yazan yerin yanındaki sekmeden google hesabını seç, giriş yap eğer yapmamış görünürsen. Alışırsın zamanla ;)

    YanıtlaSil
  6. kız deli o kadar saf değilim dimi geyik olsun didim sende kalkmışsın eltronik okuyan adama interaktif dünya ve siteler hakkkında bilgi veriyosun köşede görüyom dimi...lan onu da geçtim bi defa yazım şekliniz bile farklı :D erkekle kız yazısını ayırt edebilirim çok şükür :D
    neyse yaa ben gidiyom hadi yeniden hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. İyi iyi. Aman ne biliyim, uykusuzluğumu ve saflığımı kullanıyorsun tripçim.

    YanıtlaSil