Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

6 Mart 2011 Pazar

DigiDingiller


Digitürke açık alenen mektuplar yazmayı isterdim. Evet, gerçekten isterdim. Binalarına girip hepsini tek tek tokatlamayı isterdim, yapabilsem yapardım bunu, evet.
Digidingiller dnsleride tek tek yasaklayacaklar biliyorum. Maalesef etkin bir çözümüm yok, dnsler arası atlıyoruz şuan.
Şimdi ben kumrall.com adında bir alan adı teyit ettirdim diye lütfen kimse batan gemiyi terk ediyorum sanmasın. Eninde sonunda açacaklar sitelerimizi, evveldede öyle oldu. Bi kaç ay kapatıp açılıyor sonra. Alan adı almamın nedeni sadece siteme daha rahat ulaşılsın diye, yoksa başka bir nedenim yok. Şuan geçiş durumunda olduğumuz için yorum falanda yazılamıyor sanırım. Ben dedimki nasıl olsa bu blog yazma işinden vazgeçemeyeceğim, google da batarsa yuh artık, o yüzden akşam ani bir kararla alan adı aldım. Bir 15 tl kaçtı, eh çok bişey değil. Bir sene böyle devam edecek. Sonra yenilerim.
Digidingille aramızda geçen ilginç diyaloğu anlatmadan geçemeyeceğim ama.
Mahallede hala kaçak yayına devam eden 4 komşi var. Sadece benim bildiklerim tabi bu. Blogger engellendi ama onlar hala illegal illegal devam ediyorlar. Nasıl yaptıklarına dair hiç bir fikrim yok. İllegal yayına karşıyım nitekim. Digitürkle en son ne zaman görüştüm hatırlamıyorum ama son görüşmem hayli güzeldi. Benim açımdan rahatlatıcıydı en azından. Bizim digidingil aboneliğimiz tahminen 3 seneyi aşkın bir süredir devam etmekteydi. Biz ne zaman oturup lan haydi maç izleyek desek, 77. kanal yok. 76 var 78 var 77 yok. Allahım kanal resmen uçuyor. Kurulum yapıyoruz, çünkü ne zaman arasak kurulum yapın diyorlar. Kurulumu yapınca 40 tan yukarı çıkmıyor. Deli oluyoruz ama. Maçın yarısı gidiyor bu arada. Gündüz bazen kızana yumurcak tv açalım diyoruz yumurcak tv bile yok anasını satayım. Kanallar eksik. Hayır ne kutusuna ne kartına dokunmuyoruz. İlk başladığımızda böyle bir sorunda yoktu.
Aynı şeyin olduğu akşam babam sinirlendi tabi. Sürekli olunca, yahu biz her ay 40 40 ödüyoruz ama izleyemiyoruz, komşular illegal yayınlarla gol sevinci yaşarken biz kurulum yapıyoruz dedi aradı bu digidingilleri. Kadın diyor işte kurulum yapın şunu yapın bunu yapın, babamda ben anlamıyorum o işlerden kızıma veriyorum telefonu dedi. Anammm, fırsata bak! Daha o gün blogger yasaklanmış zaten ver kalayı şimdi heyecanıyla kaptım telefonu. Diyalog aynen şuydu.
Ben: Merhaba.
Digidingil: Merhaba, isim öğrenebilirmiyim?
-Kumrall efendim ben. Nasıl yapacağız biz bu işi hanfendi? Yumurcak tv bile çıkmıyor bu derece kötü bir servissiniz yani.
-Bizimle alakalı değil hanımefendi, bizde açık görünüyor kanallarınız.
-E sizden değil bizden değil, uzaylılar mı çöktü tepemize ayol? Kim götürüyor bizim 77. kanalı? Günde 3 defa kurulum yapıyoruz digitürk açılsın diye, aletler sizin yüzünden kafayı yiyor. Hayır madem bir teknik servis gönderin, birşey yapın?!
-Biz sizin onay talebinizi alalım hanımefendi, teknik servisimiz 20 lira ücret alıyor vs. vs.
-Bak canım ben sana birşey söyleyeyim mi? Siz bizim maçları engelliyorsunuz, biz televizyon izleyemiyoruz, hani o ödediğiniz 321 milyon dolar varya, ah ah, o para bende olucak türkiyeye kesintisiz yayın sağlarım lan! Siz hizmeti bile sağlayamıyorsunuz ayol. Birde 20 lira teknik servis ücreti?! Blogger'ıda kapadınız güzelim ama hala dört bir tarafımda millet kaçak yayın izliyor.Bizde eşşekler gibi 40ar 40ar sayıyoruz elinize. Hayır saysakta hizmet alsak içim gam yemez ama maalesef yani oda yok. Kapattırıcaz biz bunu. Ne kalitesiz bir sistemsiniz ya insanları size gebe sanıyorsunuz.
Eveledi geveledi, özürler ricalar bilmemneler. Neyse maçada bir çözüm yok ama 40 dakkasını yediler maçımızın. Birde aşifte kapatırken iyi seyirler demiyor mu? Sık onun ümüğünü sık!
Aradan 10 dakika belki geçti belki geçmedi 77. kanal açıldı.
Sen istersen saatlerce uğraş gelmiyor aramadan yayın. Acaba bizi telefonda 25 dakka beklettikleri için bir 20 lirada ordanmı kazanıyorlar diye şüphelenmeden edemedim açıkçası. Haksız mıyım?
Blogger'ı engelledikleri için kaçak yayının durduğunu sanıyorlar. Yanılıyorlar. Karşı komşu kaçak kullanıyor ve bu akşam gs maçını götünü yırta yırta izledi. O kadar sinirlendim ki anlatamam. Adam beş kuruş para vermeden benim alamadığım hizmeti alıyor. Ölür müsün öldürür müsün?
Ben yaptım sizde yapın. Digitürklerinizi kapattırın arkadaşlar.
Ve şahsen bir kaç kendini bilmez, yayın salağı herif yüzünden blog yazmaya ara vermek gibi bir niyetim yok. Çatır çatır yazıyoruz leonla. Çokta memnunuz. Batan gemiyi fareler gibi ilk ben terketmeyeceğim. Kimse okumasın, etmesin umurumda değil. Kendime hayran kitlesi çekmek gibi bir niyetim yok. Zaten bloggerların çoğu rahat rahat giriyor ve ben blog okumayı seven, önemini anlayan insanlar için yazıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder