Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

4 Mart 2011 Cuma

Leonla bir gün...

Evet, sonunda lan ben bu bloga kimi alsamda biraz şenlensek diye düşünürken geldi aklıma leon. Önce ablamı almayı düşünüyordum, onunda kalemi çok iyidir bakmayın ev kadını diye bahsettiğime. Ama onu alırsam işin ucu kesin kaçar lan. Depresyona girdikçe pasta börek yapar, onları bloga atar falan.. Hepten Fatma teyzenin hamurişleri blogu olayına dönmesin iş.
Leonla 2 senemizi tamamladık arkadaşlığımızda. Yeri geldi ağlaştık, yeri geldi gadın gadın gadın muhabbetleri yaptık, yeri geldi biz şarap-rakı-bira falan içerken o çay demleyip bizimle dalga geçti, yeri geldi evine gidip yatağını işgal edip yerlerde yatırdım ben bu çocuğu. Leon iyidir, leon hoştur. Kısa zamanda burası onda perfect bağımlılık yapacak ve sizde onu çok seveceksiniz, bundan hiç kuşkum yok.
Leonla tanışıklık faslını bir alttaki yazıdan yapabilir, ona gıcık sorular sorabilir, delirtebilirsiniz. Bundan sonra gittiği yere kadar, burası leon ve benim blogum. Yeni şeklimiz vatana millete hayır getirsin, amen!

Bugün güzel bir iznik-bursa seyahati yapmış bulunmaktayım. Öyle güzel ki, minibüsten indiğimde saydırıyordum. Leon, gene kim sarmısak yiyip bindi minibüse diyerek dalga geçti.
Tam elli dakika arkamdaki üç çocuklu kadının çocukları kustu Bursa'dan Yenişehire geçerken. Allahım, kulaklık taktım yok, camdan dışarıyı izliyorum yok. En son, yanımdaki kadınla aramda ilginç bir diyalog geçti. Kadın bunalmış olmalı ki, çantasından kolonya şişesini çıkarıp bana uzattı. Aldım. On dakika geçmeden tekrar uzattı ve, yahu ne acayip insanlar var, madem çocuk kusuyor binmesinler işte şuna, içim dışıma çıktı dedi. Bende buldum ya bi müttefik, neredeyse camdan dışarı çıkıcam nefret ediyorum bu buharlı kokudan dedim. Gülüştük ettik. Çok yakın bir arkadaşımla mesajlaşıyorum o esnada durumu anlatıyorum falan, Afiyet olsun canım :D yazmaz mı? Allahım o cam kırılsaydı ve ben o otobana gömülseydim!? Güç bela atlattım o yolu.
Yenişehir-İznik arası işler değişir diye umarken, o anasının dini kavisli, ardı uçurum yollarda bir teyze kusmaya başladı. Ben yine aynı. İndiğimde Leon bekliyordu. Ona tam olarak nasıl şikayet ettiğimi hala hatırlamıyorum. Nefret ediyorum Minibüste kusan insanlardan.
Ve İznik...

Neyseki bu tabelayı gördüğüm an mutluluktan uçarım ben hep. Bunuda bugün ben çektim zatin :P Aman ne büyük bok sıçmışsın kumrall, derler adama. Olsun razıdır gönül. İznikten bahsetmek isterdim, gerek yok. Bahsedilecek bir tarafı yok. Habire meyhane, habire karı kız nereye kadar değil mi? Öyle, ciddiyim, abartmıyorum. Sayısını bilemediğim kadar çok pavyon ve keza o kadar çok o... olduğu kesin, ay tövbeler olsun. Tabi o...ların üç çeşidi var.
Çeşit 1: Para kazanmak için yapanlar.
Çeşit 2: Zevkine yapanlar.
Çeşit 3: Para yemek, gezip tozmak için yapan ev kızı görünümlü o..lar.
Şimdi ben ver Allah o...lara dedim diye kalkıp gelmeyesin ha! Boşver sen onları. 4 ay semt komşumdular hepsi çok çirkindir zaten :P
Minibüsten indim, leon uykudan yeni kalkmış, aç sigarasız bekler öyle melül melül. Elinden gelse yataktan çıkmayacak adam zaten.




Okula giden yolda leoncuğumla karşıdan gelen karartının tarihçimi yoksa ingilizcecimi olduğunu anlamaya çalıştık. Ben inatla ingilizceci dedim ama tarihçi çıktı. Vay be! Kültür derslerini bitirdim diye bütün okulu unuttum. O mesafeden görünmüyor tabi kim olduğu. Gerçi ingilizce hocamızı nerde görsek tanımalıyız, adam gündüz feneri gibi. Öyle bir kara yani. Düşman başına.
Derste ibocum hocacım bütün zerafeti ile bölüm hocamızın kuralını bozdu. Bölüm hocamız hep derki, sıraların üstüne oturmayın ekmek teknesi onlar. İbocum naptı? Gitti poposunu ekmek teknemize dayadı. 2 buçuk saat ders anlattı. Leoncuğum rekonstrüksiyondan bir haber bakınıyordu her zamanki gibi. Bu çocuktan restoratör olmaz!
Birde en güzeli neydi dersin? Bu Leonun eski ev arkadaşı F. benden bir dal sigara istedi çıkışta. Aynen şunları söyledim ona.
"F.cim, bilirmisin ablamın bir lafı vardır."
"Nedir o?"
"Bisiktirol!"
Yok yani adam gün içinde bi kaç kez sigara aldı zaten benden.

Okuldan çıkarken hava iyiden iyiye kapattı, akşam oldu. Lan dedim "hadi bu sefer otogara gitmiyeyim, zaten okulun oradanda geçiyor minibüsler, Leoncuğum sen beni bindirirsin değil mi?"..."Bindiririm bindiririm, kikiikiki"..."Sana şimdi burdan bi bindiricem leon!" gibi saçma sapık diyaloglar ve yanımızdaki sarışın çakması tekirdağlı hatunun ay g.tüm dondu imalarıyla ilerliyorduk. Durmadım onada sardım. "Seni poponla birlikte dereye atmak istiyorum B.cim"... Ehe!
Otoyol kenarına çıktığımızda, ki aynı zamanda tamda eski evimin önüne denk gelir, ulaştığımızda hava baya karanlıktı. Arkamızdaki tekel bayiden içki almaya gelen sapık amcalar eşliğinde yalı kazığı gibi dikiliyorduk. Leoncuğum artist artist arabaların içine bakıyor, çünkü ben her seferinde senide erkek diye yanımızda getirdik ama adamları senden önce ben dövücem diyedurduğum içindi hep. Birde o otoyoldan geçerken kızı görünce sellektör yapan tır şöförleri yok mu? Allahım! G.tüne girsin o sellektör yapan elin inşallah! diyerek tam 45 dakika, tahminen -5 derecede bekledik. Bende sanıyorum ki, 15 dakkaya gelir. Otogara gitsem bu kadar askıntı yaşamadım. Leon! Allah cezanı virmiye. Senin yüzünden elin kamyoncuları bigün gıstıracak beni.
Gün burda bitmiyor tabi. Tekrar Yenişehir-Bursa arası yolculuğumu yaparken hemen ön tarafımda berbat bir manzara vardı. Zaten araba full çakıyo, benden başka kadında binmedi mi? Biraz yusufladım itiraf edeyim ki. Ön tarafımda oturan iki köylü eşrafı erkek resmen birbirlerine falan sarıldılar yol boyunca. Hayır bu ne talihsizlik, cenabet felanda değilim ki? Bir ara yanaklarında öpüyorlardı birbirlerini şapur şupur. Ne olur onlar gay değildi de bana, başka bir bağlantı kur ne olur!!
Bugünde burada biter.
Leoncuğuma, blogumda başarılar dilerim. Meydan senindir şekerim!

2 yorum:

  1. evet soğukta yenişehir arabalarını beklemek tam bir kabustu,bazen öyle anlar geldiki yav yeter ilk sellektör çakan tıra bindirecem seni inince çağrı atarsın diycektim,pardon pardon inebilirsen çağrı at olacak orası;)))

    YanıtlaSil
  2. Sana iki sözüm var canım. "Bisiktirol" ve "Hırt"

    YanıtlaSil