Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

19 Mart 2011 Cumartesi

TEK KİŞİLİK HAYALLER...



Ateşten Dünya'ya mumdan hayallerdi bizimkisi.Yolumuzu aydınlatsa yeterdi.Eriyip giderken gözümüzün önünde hep yeni bir tane daha bir tane daha...


Herkesin bir hayali vardır elbet.Sık sık değiştirdiği,ya da tek bir şeye sabitlediği...


Benim de vazgeçemediğim hayallerim oldu deli gibi istediğim.Vazgeçmek zorunda kaldığım hayallerim de oldu.Ama bu deneyimler sonucunda tek bir şey öğrendim.Hayallerini başka kişilere ortak etmiyceksin arkadaş.Onun vereceği kararlarla senin hayalin bir şekil almıycak.Başkasını da katarsan o hayallerin içine sonuç hep hayal kırıklığı,acı...


O yüzden bundan sonra benim hayallerim hep tek kişilik.Bir daha aynı hatalara düşmek yok.Mesela bir kız sevdim diyelim,onun da beni sevdiğinde ne güzel olur diye hayal etmek yok;çünkü o kızın seni sevmeme ihtimali vardır,ve de o kız hep gider o ihtimali bulur,bu budur.Tek kişilik hayaller,sade senin davranışların sonucunda şekillenecek hayaller,birini ortak etmediğin hayaller,o da şöyle şöyle yapsa ne güzel olur demediğin hayaller...
Ne zaman bir kişiye daha yer açsam hayallerimde,hayallerimde
güzelleşen o yüz,gerçekte kat kat çirkinleşti...
O yüzden hayal edip mutlu olmanın bedeli,ortağının gerçekte senin hayaline ihanet etmesidir.Sen tek kişi üzerine kur,kendi üzerine kur hayallerini,ben böyle yaparsam ne olur,böyle yaparsam daha iyi olur de ve yaşa...
Hayallerine,kendi hayallerindeki sene ihanet etme,tek ol,mutlu ol...

1 yorum: