Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

4 Aralık 2007 Salı

Yorgunmuyum???


Kendimi 10 dakika incelemeye çalışsam durup...
1 sene boyunca, bir sevgi için uğraştım durdum...karşılığınıda aldım...
yorgunmuyum...evet..çok yorgunum...
bu aşk yormuş beni..fazlasıyla..Belkide, bu askerlik meselesi hem onun için, hemde benim için bir dinlenme süreci..
ufaktan toparlanma zamanı...
eşyaları alıp yeni adalara taşınma zamanı...
15 aylığına kaçma zamanı kendimden...
halime dönüp bakıyorumda...umursamaz birisi olup çıkıverdim...
kendimi yoketmeye çalıştığımı farkettim...
peki neden???
bilmiyorum...
içimden deli gibi ağlamak geliyor yalnızca...
napmak lazım....ne düşünmek lazım...nasıl rahatlamak, kafamda uçuşan tozlardan kurtulmak lazım...bilmiyorum...
tek bildiğim hayatımı belli bir düzene sokmam gerektiği...
onun için savaştım...kazandım...kazanan ben oldum....peki bundan sonrası???
vakit erkenken, hedeflere koşmak lazım...yeterli seviyeye ulaşmak lazım...elimden geldiğince bişeyler yapmam lazım...senelerdir oturup çevreme ziyaretçi kaldım...neden o pırıltılı şeylere bende ulaşamayayım...oturup hadi olsun demekle oluyormu???
düzensiz bir hayat...umursamaz bir kız...
harekete geçmek zamanı evet...
kalkıp yola çıkmak zamanı..tası tarağı toplayıp daha görkemli adalara taşınmak zamanı...
keşke herşey ondan ibaret olsa...ama değil...
biraz çabalamak lazım...evet...
hani o gittiğinden beri bir kasvet havası...oturdu...sürekli kafamı dağıtırmı diye birşeyler aranıyorum..yok...olmuyor...istediklerime ulaşamıyorum...aklımda tonlarca soru işaretleri...
hadi bakalım....kalk..kalk ve başar...
senin diğerlerinden ne farkın varki kumral...fark ne...hepsinden daha mantıklısın...hepsinden daha akıllısın...tembellikmi bu sorun...hayır, oturmaktan kulunç kesildin artık...kalk ve yap...
hani hayal ettiğin o güzel ev...deniz kenarında..hani şu temadaki gibi..balkonunda hıçkıra hıçkıra ağladığın...evet olmalı...ulaşılmalı...
yollar uzun..yollar taşlarla dolu...ama olmalı..olacak...
yarın başlangıç olsun..uyandığın yeni gün..yeni ışık...yeni sabah..yeni umutlar...
hayır eksik değilsin sen...
yapmalısın...
artık toparlanmalı, bu kasvet halini atmalısın...
hadi kalk...kalk ve başar...
ancak azimle başarılır herşey...ancak emekle...tıpkı sevgini kazandığın gibi.... :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder