Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

4 Aralık 2007 Salı

Bir varlık düşünün...


Bir varlık düşünün...
küçücük..minicik birşey...
sizden bir parça..sizden birşey...sizin kanınızı taşıyor...
sevimli, tatlı, her dakika öpesiniz geliyor...
elleri yumuk yumuk...elinden birşey düşse uzanıp alamıyor..size muhtaç..sizin korumanız altında bir varlık düşünün???
aylarca vücudunuzda taşıyorsunuz..büyüyüşünü içinizde hissediyorsunuz..kıpırdıyor, dönüyor..siz bunların hepsini kendi bünyenizde hissediyorsunuz...
rüya gibi...olağan üstü...
acılar çekiyorsunuz sırf onu görebilmek için...derin, tarifsiz sancılar çekiyorsunuz...
sonra yanınızda minicik birşey...doğa üstü güzellikte, pürüzsüz birşey...cennet gibi kokusu....
sizden..canınızda birşey...
bir bebek...
adında bile ihtişam olan masum, günahsız bir insan...
o kadar masum, o kadar savunmasızki...sanki dünyanın bütün kirlerinden arınmış gibi..
siz olmazsanız yaşayamayacak sanki...
nefes alıyor..nefeslerini dinliyorsunuz..onunda kalbi atıyor...
ağlayınca üzülüyorsunuz...neden diye soruyorsunuz hem ona hem kendinize...
onun sizden tek beklediği bir tutam şevkat...biraz sevgi..
evet sizden birşey..dilediğiniz gibi eğitebilirsiniz..
üstelik paraylada satılmıyor..sadece emek istiyor..
hamur misali...mayasına ne ekerseniz onu biçeceğinizi bildiğiniz bir manevi değer o sizin için...
ve yine onun hayatı sizin ellerinizde...
annelik, anne olmak daima sorumluluk isteyen birşey....

farzedelimki ona her yaptığı şey için kızıp bağırıyorsanız...size birşey anlatmak istediğinde onu dinlemiyorsanız bu kimin için kayıp olaraktır?
bu acılar çekerek dünyaya getirdiğiniz bebek içinmi, yoksa sizin içinmi?
ikiniz içinde...
ne o siz dinlemek istediğinizde anlatır..nede anlatmak istediğinde anlatabilir..
bu yüzden canınızdan bir can olan bebeğinizin, hayatı hakkında asla bilgi sahibi olmazsınız...
oda sizden alması gereken yardımı 3. şahıslardan almak zorunda kalır..
buda onun için ne kadar sağlıklı olur bilinmez...
o güzel şeyleri dinleyin..dünyalarıyla ilgili karar vermelerinde yardımcı olun...
bugün siz onları dinlediğinizde, yarın onlar sizi dinleyecektir...

9 yorum:

  1. Peki ya dinliyor fakat bunun bir yararı olmuyorsa ?

    YanıtlaSil
  2. Ebeveynin dinleme kapasitesine bağlıdır...bildiğim en doğru şey, bana gelecek yardımın yalnızca ailemden gelebileceği,,en doğrusu ve en düzgünüyle...dinliyorsa mutlaka yardımı olacaktır..çünkü doğru şekilde dinlerse bebeğine güven duygusu katacaktır ;)

    YanıtlaSil
  3. Annem bebekler ne zamandır dert anlatır oldu (: ?
    Çok efkarlıysa bi 70'lik aç otursun içsin ne uğraşıyon amaannn :Pp

    YanıtlaSil
  4. Bide şu yandaki aşk için ölmeli mi anketine katılmak istiyorum ama 'HİÇBİRİ' diye bi seçenek yok onu napacaz ? (:

    YanıtlaSil
  5. dur ben sana hiç biri diye bi seçenek ekliyim arkadaş :)
    hay allah iyiliğini versin...ben bebeklere taktım bu ara..yeğen bekliyorumda, kusuruma bakmayın artık :)

    YanıtlaSil
  6. yok annem ekleyemedim :)
    oy atıldığı için olmiyimişşşş:)))

    YanıtlaSil
  7. jetonummu köşelidir nedir:)
    70likmi..oha:)
    bana lazım bu ara bir 70'lik:)))

    YanıtlaSil
  8. herşey için çok teşekkür ederim kardeşim...

    YanıtlaSil
  9. kuzuuuummm:) kıyamam ben sana...çok seviyorum seni manevi annem benim :)
    umarım sağlıklı bir hamilelik geçirirsin...koskocaman öptüm seni :)

    YanıtlaSil