Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

18 Aralık 2007 Salı

Geliyorsun sevgilim...



O kadar heyecanlıyımki, sormayın...
İçim içime sığmıyor :)))
Kulağım telefonda bekliyorum sabısızlıkla...Ha aradı...Ha arayacak..Ha telefon çalacak...Kafayı zıplatmak üzereyim:)))
Kısacası, o kadar çok özlemişimki onu...Bakışlarını, sözlerini...en çokta ellerini ve gözlerini...
Aşk bambaşka birşey..Öyleki, insanı çıldırtır bile kuşkusuz..
Ellerim bile onu aramaya başlamıştı..Hiç bu kadar ayrı kalmamıştık çünkü...
Hayatı bak..Aldı, kısa bir zaman sonra küçücükte olsa bir zaman, geri veriyor onu bana..Canım sevgilim..Sütlü çikolatam, kahve kremam benim..
İçimi yumuşattın..Aktın yüreğime..Sıcacıktın..Bazen hırçın bir okyanus, bazen taze kahve gibiydin..Seviyorum senin her halini..Tutkuyla, aşkla...
Bugün seni görecekmiyim...??
Kapımda olacakmısın..??
Kollarını açıp, aşkım diyeceksimisin...???
Sarılacakmısın sevgilim bana...???
Seni çok özledim...Hemde miktarsız bir çoklukta... :))
Yüreğim öyle hızlı çarpıyorki...Saatleri kovalıyorum .. :))
Karşı çıkanlara inat..Bak 14 ay..14 ay arkamızda bitanem..Zorluklara, savaşlara, yıldırımlara inat..
Kim yıldırabildi, kim ayırabildi bizi...Kim geçebildi bu sevginin önüne...
Herkesi karşımıza alıp, inadına savaşmıyormuyuz???
Sen benim kıymetlimsin, can parçamsın..Entel aşklara inat, soft aşkımsın sen benim..
Can de, al feda olsun..Yürek de, zaten sende kaldı.. :))
Hadi, açtım ben kollarımı...koş...bekliyorum..
Usulca yaklaş yine..Belimden sarıl, kokla..sen olduğunu saçının kokusundan, tütün kokan nefesinden anlayayım...Yok, ben sana beter alışmışım..Beter sevmişim...!!!
Artık dolmuşçuları bile sen sanmaya başladım :)))
Sevgilim benim...Hadi artık, kalmadı bende sabır... :))
Ah şu telefon çalsa..Geldim ben desen...Nasıl uçarım havalara..Bi dakka duramam buralarda..Sevvvgiliiiimmm :)))
Çok özledim...ÇOK ÖZLEDİM...
Ne zormuş, hasret sevdası..
Ben benden geçtim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder