Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

15 Aralık 2007 Cumartesi

Tanrım..aklıma mukayyet ol!!!


Nasıl bir düzen bu yaşadığımız...Anlayamıyorum ben....
Sabah kalkıyorum..öfleye pöfleye evden çıkıyorum...Otobüs durağına kadar okula gidip gitmemek arasında direniyorum...Otobüse binsem bile aynı kararsızlıklar içerisinde kalıyorum...
Tamam depresyon teşhisini koydular...Tamam ben hayattan zevk almayı bilmiyorum..Herşeye tamamda, düzene kimsenin lafı yok yahu...
İnsan gününün yarısını geçirdiği bir yerde aşırı derecede gerilirse ne yapar..??
Birdaha o ortama girerken zevk almaz...!!!
Ben kendi kendimimi geriyorum yani...!!!! Saçmaaaa!!!
Bişeyler dikkatimi çekiyor son zamanlarda...Bu genelde yaşıtlarımın yaşadığı ilginç ve içinden çıkılması zor bir durum...
Bir hata yapılıyor...Bir insanın canını yakıyorsunuz...Telafisi çok zor bir hata yapıyorsunuz...Hatayı yaptığınız kişi sizi uzun bir müddet sonra affediyor...Size inanıyor...Size güvenmeye çalışıyor...Sonra, aradan çok bir zaman geçmeden, aynı hatayı tekrar yapıyor...Hatta ve hatta biraz inceledğiniz zaman, kişinin türlü türlü açıklarını yakalıyorsunuz...Oysa kendine öyle bir imaj çizmiş oluyorki, insanların ona ne yaparsa yapsın, ne söylerse söylesin, devamlı olarak inanacağını, onun sözünden çıkmayacağını sanıyor...
Yalnız zamanlarında kendine bir kaç dost ediniyor (!), sonra arkanızdan konuşuyorda konuşuyor...
Siz gerçekleri farketmiş olarak ya üzerine gidip hırpalıyosunuz, ya köşeden seyredip gülüyorsunuz...Çocukça davranışlara, aptalca sözlere, çok bilmiş tavırlara bakıp gülüyorsunuz...
Etrafımdaki insanların kalitesini hep bu şekilde anladım...Zormu oldu..??? Hayır...
Bende sütten çıkmış ak kaşık değildim...Ama bir hatayı bir kez yapmaya çalıştım..En azından...!!!
Hayat bana bir senedir çok şey öğretti...Müstakbel eş adayım bana bu konuda çok yardımcı oldu..Sağolsun..!!!
Asıl son zamanlarda yaşadığım bir olay, artık katıla katıla güldürüyor beni...Hani o ima ettiğim değerli arkadaşım açıp okursa burayı, yüz ifadesini acayip merak ediyorum :)))
Kendisi bizden yaşça küçüktür...
Sınıf olarak itişe kakışa geldik 4. sınıfa ama hala birbirimizin arkasından kuyular açmaya pek meraklıyız..Evet bende yapıyorum..Çünkü ancak bu dilden anlıyorlar artık..!!
4 yıldır sıkı sıkıya bırakmadığım 2 arkadaşım vardır sınıf mevcudundan..İkisiylede telafisi zor olaylar yaşadım..Ama sonuç olarak, hatalarımızı, en azından birbirimizin yüzüne bakabilecek kadar telafi ettik...Biri canımdan can kardeşim..Diğeri dostum diyebileceğim kadar sözüne inanabileceğim bir arkadaşım...Dostum canım benim, gözü kör inandığı bizim ufaklıktan bi darbe yedi...Uzun bir süre içinde bunun savaşını verdi...Bir süre sonra affetti, barıştılar..Mutlu olduk..Kıç kadar sınıfta birbirlerinin yüzüne bakmıyorlardı, abuk sabuk bişey için...
Amaaaaaa, hatalar tekrarlanırsa ne olur???
Birdaha yüz yüze bakılamayacak kadar düşman olunur...
Vallaha bu sefer ben birşey yapmadım :))) Bizim ufaklık gene ablalık taslayayım derken her şeyi yüzüne gözüne boca etti :)))
Eh banada bakıp gülmek, hatta yarıla yarıla kahkaha atmak düştü...
Bir yandanda dostumun haline ağladım..Öyleki, neredeyse onu sonsuza kadar kaybedecektim...
Eğer öyle birşey olsaydı, bizim ufaklık sağ kalırmıydı bilmiyorum..Döve döve öldürürdüm onu :)
İnsan hayatı, ruh sağlığı benim ilgi alanlarımdan biri...Ve kimse kimsenin sağlıyla oynama hakkına sahip değil...
Arkadaşlar, rica ediyorum yakalanacağınızı bile bile yapmayın..
Ben yalan söylediğinizi gözünüze bakıp anlayabiliyorum artık..Bir sene bu konuda master yaptım :)))
İşin en salak tarafı, benim canım arkadaşım bizim ufaklığı öyle bir hırpalamışkiii...Ama bravo...Valla takdir ettim..Böylelerine vericen tokadı..Vericen şamarı..Aklı başına gelmiyormu,,neyi varsa dökücen ortaya sıçıcan sıvıycan...
Bunlar ancak bu dilden anlıyorlar..
İnsan karakterliyim diye geçinip, aldığı bir sırrı ulu orta dağıtıyorsa, korkarım ben o insandan...!!!
Evet bizim ufaklıkta gözümü korkutuyor..Çünkü hatun manyak, herşeye hazırlıklıyım...Yarın öbürgün gider,birine söylemediğim birşeyi ballandıra ballandıra anlatır, bana düşman ederse milleti, şaşırmıycam..Ama hani bi laf vardır..."Bitarafımda aşaaa kasım paşaaa.."
Sinirliyim,,,neden...???
Ulan kancık..Ye bokları ye bokları, geç insanım diye dolaş...
Ben bekliyorum..Bi kaç gün sonra çok güvendiği sevgilisini kaybedince dönüp canım arkadaşıma gene aynı kelime oyunlarıyla kendini affettirmeye çalışır...Bizimkide kalkar affeder..Ben başıma gelcekleri biliyorum ayol :)
Bundan sonra istediklerini yapabilirler kardeşim....Benim başımı yakmasınlarda..!!!
Ben konuşmuyorum..Açıkça kafamdakileri yazıyorum..Sevemiyorum seni ufaklık..Beyin kapasitelerimiz birbirine uymuyor..Küçüksün..Küçük kalacaksın..Büyümen için, biraz acı çekmen lazım..Ama acı çekmek için bile kapasite lazım...
Yazıklar olsunki, seni dinlediğim her gün, yanımdaki insanlardan nefret ettim..
Ben merkezci olduğun sürece, millete yaranmaya çalışıp atıp tuttuğun sürece bütün insanlar senden nefret etmeye devam edecekler..
Artık lütfen büyümüş taklidi yapma ufaklık..Kısaca büyüde gel...Sen benimlede, handeylede sidik yarıştıramazsın...
Ve Hande...
Yazık kuzum..Geçen zaman..Anlamaya çalışılanlar..Ve kaybedilenler..
Gelmedimi toparlanma vakti..Bunlar içinmi üzülüyoruz...Her gün biri arkamızdan kalleşçe laf yapıyor..Bunlar içinmi üzülmemiz..
Benide sevmene lüzum yok..Kendini sev..Kendine inan yeter..
Saçma boşuklarda kaybolmadan dön hayata..
İstersen duygusuz ol..İstersen kimseyi sevme, herkesten nefret et..Ama sana verilen o güzel hayatın, o güzel ailenin kıymetini bil...
Birgün sen kazanacaksın..Birgün herkes yıkılmışken, sen ayakta kalacaksın..
Nerdenmi biliyorum...???
Gözlerinde, gözbebeklerinin içinde biryerlerde güçlü bir kadın görüyorum..
Boşver ya milletin ne dediğine..Bizi milletmi kurtaracak...
Sarıl artık hayata..Sarıl..Sakın bırakma...
Ben sarıldım..İstedikleri kadar hücum etsinler..Öyle bir duvar ördümki etrafıma,,,darbeleri hissetmiyorum bile..Darbe atanlar adammıydıki???
Şimdi anlıyorum..Birileri bana dost darbesi vurmuş..Aklımı başıma almış..Birileride fesatlığına vurmuş..Kıskançlığına vurmuş..
Sen şimdi alman gereken darbeyi duy..
Gerisi senin içinde kasımpaşa olsun yavrum..
Bir gün, bu çektiklerinin mükafatını aldığında, ne demek istediğimi anlayacaksın..
Bunu bildiğime eminim..
çünkü..
ben yaptığım her hatayı düzeltmemin bedelini bir şekilde ödedim ve bir şekilde hediye olarak döndü bana..
Ve benim hayatımdaki en güzel hediye şahine olan sevgim, şahinin bana duyduğu sevgi oldu...
İyikide o var hayatımda..Beni hiç yanıltmadı iyiki..
Güven dediklerine güvendim..Pişman olmadım..
Güvenme dediklerine güvendiğimde pişman oldum..Tıpkı bu son olaydada açıkça gördüğüm gibi...
Bundan sonra olaylar nasıl gelişirse gelişsin, kafamdaki fikir değişmez..
Böyle biline..Ve mümkünse korkula...
Deliyim...Tescilliyim..Raporum var..Benim yaptıklarım suçtan sayılmaz :))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder