Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

27 Aralık 2007 Perşembe

Deniz sonsuzdu...


Garipti...
Güneş bu sabah hiç olmadığı kadar parlak doğmuştu denizin üzerine..Parlak ve umut verici...
Yalnızdım....Hiç kokusunu duymadığım bir şehirde nefes alıyordum..Deniz, sonsuz bir mavilikti...Muhteşemdi...
Öyle yumuşak bir nefesti ki bu..Yaşadığım hiç bir şehirde duymadığım kadar ılık...
Sanki ciğerlerime dolan kocaman bir bulut kütlesi gibi..Yumuşak ve narin...
Umutluydum bu sabah...
İki yanıma savrulan uzun ve kıvırcık saçlarımı toparlamaya gerek duymadım denizin kokusu sinsin diye...
Adım atmak zor geldi..Yorgundum..Yormuştu beni hayat...
Burada öylece kalıp denizi koklamak istedim..Saatlerce denizle kalıp, uzun uzun seyretmek istedim uzakları..
Deniz maviydi...Deniz sonsuzdu..Deniz özgürlüktü..Deniz çok güzeldi..Huzur veriydi...
İşte hayalin dedi içimdeki ses..Hayalin gerçek oldu..Geceleri rüyanda gördüğün deniz, şimdi tam karşında..
Yalnızdım..Tektim..
Güneş denizin ardından yavaşça havalandı..
Sarı, sıcak ışıkları doldu içime..
İşte senin şehrin dedim kendime...Geldik kalbim...Herşeyi arkamızda bıraktık ve buradayız...
Şimdi yeni doğan günle, kendimize dönmek zamanıydı..Kimsesizdik ama mutluyduk hüznümüzle...
Bize yakışanda buydu..Bizim için doğru olanda buydu..Asıldık hayata..Hayatta bizi astı..
Düşünmüştük olanları gecelerce..Sonuca varamamıştık..Kendi kendimizi asmak yerine hayatın bizi asmasını seçtik...
Ve kalbimi alıp yola çıktım..Hala attığını bildiğim için, onuda kurtarmak istedim..
Beyaz elbisemden ılık yaz rüzgarı süzüldü..Deniz köpürdü birden..Hoşgeldin hüzün der gibi...
Zaman acımadı bize..Gençliğimize, deliliğimize, engin denizlerimizin sonsuz şevkine acımadı..Bizide alıp indirdi midesine..
Şimdi uzaklardayız acılarımızdan...Uzak şehirlerde gömdük acılarımızı...
Bundan sonrası allah kerimdi..
Tepeden el salladım denize...İyice çektim oksijeni, iyotu...
Yaşam buydu..Kimsesiz ve yalnız...
Beni bana bırakın...Kendime..
Beni hayata bırakın..Kimse olmasın yanıbaşımda...
Ben böyle iyiyim...Kimsesiz mutluyum...
Beni bırakın...
Yıllarca sormayın...
Ben kimsesiz çok muyluydum..Çok mutluyum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder