Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

12 Aralık 2007 Çarşamba

Aldırma Gönlüm...Aldırma...


Dışarıda deli dalgalar
Gelip duvarları yalar
Seni bu sesler oyalar
Aldırma gönül aldırma



Ahhh şarkılar...ahhhh...Gecelerdir yalnızım.....
Yalnızlık...Ayrı kalmak...Özlemek...Kokusunu odanın her yanında ince ince duyumsamak...
Var...Senin...Ama arada kilometreler var ya...O kadar acıtıcıki...
Artık yazayım diyorum...Artık deli gibi satırlara dökeyim duygularımı..O kör, o zindan karanlıklarımı...Okadar karanlıkki geceler...gündüzler...
Aşk nedir yahu?
Kimdir bu aşkta beni benden alıp gidebiliyor...Ona nasıl yenilebiliyorum bu kadar kolay...
Ah kafam ahhh :)))
Biliyorumda susmak işime geliyor işte...
Yok ben kalamıyorum buralarda...Bir an evvel uzak yerlere kaçmak istiyorum mümkünse...Her sokak başında onun hatırası...Heykelin kış kokan sokaklarında..Emirsultanda..Gökderede...
Her yerden onun kokusu esiyor boynuma..Her yönden hemde...
Dur diyorum kızım...Dur bir saniye artık..Durrr.....Kendi kendini yedin bitirdin..Dur ne olur!!!
Peki içimdeki şapşal ne yapıyor...Hayatı bir kenara itiyor ve inadına sarılıyor hüzünlü sayfalarına...
Ben doldum taştım artık..İçimdeki güçlü, dimdik duran kız aptallaştı...
Birilerine ne yaptığımı, birilerinin bana ne yaptığını göremiyorum..
Evet ben ona su gibi aşığım....Belkide bir senedir ilk kez bu kadar çok hemde...Aşk denen illet varya..Boyu devrilsin onun...
Yok devrilmesin..Sanırım ben artık aşksızda yaşayamıyorum...Belki büyüdükçe anlarım eğrisini doğrusunu..Belki zamanla yenerim ona dair korkularımı..Ve şimdi tek söylediğim..İyiki benimle..İyiki beni seviyor....İyiki bende onu seviyorum!!!
Ve iyiki meşhur düşmanlarımız burnunu sokamadı işimize..Ve bilsinlerki aslada sokamayacaklar..Bizim sevgimiz havadan sevgi değil çünkü....
Bugün bunları kimse okumasa bile yazıyorum...Çünkü yazmam lazım...Çünkü korumam lazım sevgimide, aşkımıda...
Karşıma dursalar...Tek kalemde sildik deseler..Bu insanlar benim canımdanda, kanımdanda olsalar..Ben bu davaya baş koydum..Sonunda üzüleceğimide bilsem, bu yoldan dönmeyeceğim..Bu böyle biline...!!!!
Çünkü artık öylesine yaşamıyorum ben bunu...Öylesine, laf olsun torba dolsun diye seviyorum demiyorum...
İçimden nasıl geliyorsa öyle döküyorum satırlara...
Seviyorum...Ötesimi var...Söyleyin, varmı ötesi..????
Kimseyi hayatıma ders çıkartmaya niyetim kalmadı artık...
Korka korka, yana yana, titreye titreye yaşamaktan bıktım ben bu sevgiyi!!!
Ey ahali...duyun şimdi....Birgün gelecek, karşınızdaki küçük kız, karşınıza kadın gibi dikilip, hesabını soracak bu geçirdiği mutsuz, yıkılan günlerinin hesabını...
Pembe görünen gri duyguları oluşturanlardan...teker teker...
Kinim öyle büyüdüki...Söküpte atamıyorum içimden...
Hey allahım..Göster bana...Nedennn????
Neden insanlar bu kadar kıskanç oldular..Bu kadar duygusuz oldular...
Bu gün yanımdakinden bile korkar oldum ben...Yanımdaki bile onu alıp götürecek gibi...
Oysa ben onun deniz kokan sabahlarına alışığım..gidemem..ölürüm gidersem..tereddütsüz kıyarım canıma..dayanamam, nefes alamam..bilmiyorlar..
Blöf yapmaya niyetim yok benim...Yada o, beni kendine bağlamak için türlü şaklabanlıklar çekmedi diğer salaklar gibi...
Sevdim..
Bir kere olsun sonuna kadar sevmeyi denedim..
Şimdi neden birileri beni silmekten bahsediyor, onunla devam edersem..
Neden beni kendinden kopartmakla tehdit ediyor..
Üstelik bu insan benim birinci dereceden kanımken...
Neden bu acıyı çektiriyor bana karnında minicik bebeği ile..
Ben onlarsızda yaşayamam...Sevgim olmadanda..bir anlasa beni...
Bir anlasa onun sayesinde büyüdüm..kanatlarım oldu...artık uçabiliyorum..
Anlamıyorkii....Her defasında boşuna tüketiyorum nefesimi...Daha çok gmülüyorum yalnızlıklarıma...
Seviyorum işte ne yapayım..
Koyup herşeyi arkama gideyimmi ondan..Peki nasıl..neyle...????
Ölümümü göze almaya devam edecekseniz yapın...İstemeyin benide onuda..Zorlayın herşeyi..
Her şekilde bensiz kalacağınızı bilerek devam edin...
Yaparım..Asla acımam..Asla düşünmem, beni düşünmeyeni...
Böyle büyük birşey işte bu sevgi...
Onunkide...Benimkide...Bu kadarda güveniyorum işte..
Küçük kızınız büyüdü ey ahali..Küçük kumral kızınızın kocaman bir yüreği var...Koskocaman gözlerini açtı o insan..o nefret ettiğiniz çocuk..
Kötüleri gösterdi..Size adadı beni..Bana sizin, ailemin değerini öğretti...Onları benim için hiç kırma dedi her zaman..Siz ise anlamadınız..Biz artık size yaranmak için ne yapalım söyleyin bize..
Yalnızım..Yüreğim acıyor...
Siz yoksunuz..Olmadınız..
Ben artık isyan bayraklarımı çektim göndere, herşeyi yapmaya hazırım..
Acıtın canımı..İstediğiniz kadar..!!!!!!!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder