Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

6 Aralık 2007 Perşembe

Çizimlerim...

veeee arkadaşlarım....birazdan göreceğiniz resimler bu hafta içinde stajda çizdiğim bilgisayar masasının eskiz çalışmalarıdır...iğrenç oldu biliyorum ama lütfen yani ben daha stajyer öğrenciyim..eskiden cin ali bile çizemiyordum...


bunu patronum mimar derya bey çizdi..taslak olarak :)




bunlarda benim çizdiklerim..ve gölgelendirmeye çalıştıklarım :)





























Birde inanırmısınız...Bu çizimler için 2 gün uğraştım...Enteresan geliyor değilmi :) Basit gibi duruyor ama yeni başlayan birisi için feci bir olay... Düşünüyorumda ıyyyykkkkk :)))
Bilgisayarda çizmek daha zevkli...Bir an için tasarımcı olduğumu unuttum mobilyacı sandım kendimi :))))
Beter birşey yaaa....Resmen acı çektiriyolar valla:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder