Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

16 Aralık 2007 Pazar

Ne olur al beni..Götür gittiğin yere...İstersen vur yerden yerlere...


Bu resmi beraber çekmiştik...Sıcacık kumlar vardı serin denizin rüzgarıyla karışan..Rüzgarın gücüyle, yaz kokan tenimizin, canlı kokuları karışıyordu...
Başım senin tam göğsünün üzerinde..Kalp atışlarını
benimkiler kadar yakın duymuştum...
Gideceğini hayal etmiştim bir an için...Uzayan yollar..Sonu belirsiz uçurumlar görmüştüm gözlerinde...Sabahın bilmem kaçıydı..Uykusuz gözlerimizle söz vermiştik birbirimize.. "asla ayrılmayacağız.."
Bazen boş sokaklarda kokun geliyor burnuma..Dönüp, sağıma soluma bakıp, seni arıyorum..O kadar ıssızki sokaklar sensiz...O kadar biçare kaldımki...
Ne geri dön diyebiliyorum..Ne benide al diyebiliyorum...
Sadece umursamaz davranıyorum hayata karşı..Her hücreme adını yazıyorum..Gün be gün kıvrılıyor bedenim..Eğiliyorum..Hissetmiyor kimse yüreğimde kopan fırtınaları..
Yalnızlık o kadar acıtan birşeyki sevgilim...Çekmeyen anlamazmış..Sevmeyen, sevmeyi bilmeyen hiç anlamazmışş...
Sana söz vermiştim..Ben sözümde duruyorum..Gülüyorum..Gülmeye çalışıyorum..Yalnızlığımı hissetmiyor hiç kimse..Bazen umut, bazen güç oluyorum..
Bazende köşeme çekiliyorum..Gizli gözyaşlarım akıyor sinsice..Süzülüp indiği her parçamda seni hissediyorum..!!!
Gizleyemem..Özledim seni..Çok özledim..
Allah bana öyle bir sabır gücü verdi ki...
Allah bana öyle bir yürek verdi ki...
Anlamıyorlar sevgilim...Anlamıyorlar...Sensiz savaşmak çok zormuş..
Hadi söyle...Yıkılma de yine..Yanındayım de..Bırakmıycam de...
O kadar uzakki sesin..O kadar derinden geliyorki..Zor tutuyorum kendimi...Zorla kalktım..Zorla ayaktayım yeniden..
Ne zormuş meğer sensiz yaşamak..Sensiz savaşmaya çalışmak...
Seni özlemek ne kadar zor bir şeymiş...
Şimdi bilmediğim, hiç görmediğim, hiç nefes almadığım, kokusunu, rutubetini duyumsamadığım biryerde, yüzlerce kişinin arasında tek başınasın..Kimbilir..Belkide uyuyorsun..
Sensiz uyuyamıyorum sevgilim...Zorla daldığım uykularımda yalnızca sen varsın..Yemyeşil gözlerinle, bakmaya kıyamadığını görüyorum sadece...
Adın yüreğimde saklı...Yüreğimin üzerinde..Yüreğimin içinde..Bazen yüreğimin en dibinde...
Dön desem...Dönemessinki...
Benide al desem..Alamassın...
Birlikte çektirdiğimiz resimlerimize bakıp, buram buram sen kokan yorganımla, sabahı sabah ediyorum yalnızca..
Saatler geçmiyor..Yüreğim susmuyor...
Adettenmidir aşka karışmak..Acıyan yüreğe tuz basmaya çalışmak..Adettenmidir sevgilim???
Nereye çıkar bu yol..Nerede biter???
Senin uğruna ölümlerdemi..Senin uğruna dökülen kanlardamı???Uğruna silermiyim neyim var neyim yoksa..Silebilirmiyim???
Hiç inandınmı küçük sevgiline..İnanmaya çalıştınmı...
Evet..İnandın bana..Ve gözün arkada kalmadan gittin...
Şimdi bende sana inanıyorum..Beni yarı yolda asla bırakmayacağına...
Ne olur..Benide al...Götür gittiğin yerlere..İstersen vur yerden yerlere...Ama nolur...Benide al...
Yaşayamıyorum..Ben bende değilim sevgilim..İsyanlarımı duyan yok...İsyanlarımı işiten kalmadı...
Eskiden olduğu gibi sana sarılıp, kokunu buram buram duyup, ağlaya ağlaya anlatamıyorum içimdeki suskunluğu...
Yapamamki...Seninde gönlünü koyamam buralarda...
Aşk işte..Sevgi...
Hadi gel yine rüyalarıma..Uyurken sarıl bana...
Hissedeyim nefesini...Ağlayayım doya doya..Dökülsün isyanlarım...
Gitme..Kal..
Saatleri durduralım...Hiç kıpırdamadan uyuyalım...
Kokunla, düşünüşünle, gözlerinle seveyim seni yine...
Gözlerimle gireyim damarlarına..Çıkmamak üzere...!!!!
Sakla beni damarlarına..Benide götür gittiğin yerlere...
Ağlayamıyorum...Sırf söz verdim diye doyasıya yaşayamıyorum yalnızlıklarımı...
Seviyorum seni...Ölümüne...Ölürcesine..
Keşke gözlerimi kör etseydin, uğruna herkesi sildirseydinde, gitmeseydin...Şimdi senin yüzünden karşı gelip, beni kaybedersiniz bile diyemiyorum beni bu yaşa getirenlere....İsyanımı bile engelledin...
Sen nasıl birisin söyle??? Neden sana bağlı kalmama izin vermiyorsun..Neden sildirip attırmıyorsun herşeyi..Söyle!!!
Özledim..Çok özledim...
Allak bullak oldum..Kafamda binlerce şey..
Sen benim meleğimsin..Seni asla kaybetmiycem sevgilim...Sana söz...
Seni seviyorum...Bunu hiç kimse değiştiremiycek........!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder