Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

19 Aralık 2007 Çarşamba

Bayramınız kutlu olsun...



Veee arkadaşlar..yarın bayram..Bizim koçlar hazır..5 tane birden bahçede bekleşiyorlar..Ablamlar, dayımlar, ananemler ve biz toplucanak kesiyoruz :)
Bayramlar artık benim için sıradan günler olmaya başladı..Nedenmi??
Eski tatlar yok gibi sanki...Eski heycanlar kalmadımı acaba??
Eskiden sabahın körlerinde kalkardık..Büyüklerimizin ellerini öpmeye koşardık..Şimdi nerdeee...Büyükler bile sabahın köründe kalkmıyorki..
Herşey bir yana, zaten depresyonunda var olan etkisiyle, son bir kaç bayramdan beri evden çıkmıyorum..Bayramları kutsal günler gibi değilde, sıradan tatil günleri olarak algılıyor beynim artık...
Ama yinede bayramların farklılığını gözden çıkartmak mümkün değil...
Bu bayram yine evdeyim..Benim için farklı olan tek yanı sevgilimin burada olması.. :))
Hepinizin bayramını kutluyorum..
Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden sevgiyle öpüyorum...
Ve size değerli üstad, Barış Manço'nun bugün bayram parçasını armağan ediyorum..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder