Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

28 Aralık 2007 Cuma

Ulucami ve ben :)

Fotoraflar elbetteki güzel..Ben size kalkıp deniz manzarası çekemiyorum ama, bursada öyle bir yer varki, bazen dışı bile ilk görene hayretler verebilir...
Sabah kendimi aymaya çalışıyordum...Heykeldeydim..Ulucami çarptı gözüme..Çantama elimi attım..Bir baktım fotoraf makinam..Ama hafıza kartımı almayı unutmuşum :(
Ancak bu kadar çekebildim dahili bellekle..Bir anda fotoraflara karıştığımı hissettim..Ve psikolojik olrak rahatladım..İşte ulucami ve avlusundan görüntüler..
Umarım beğenirsiniz diyemiycem..Bu fotoların açılarını çok dikkatli seçtim..İşin ustalığı resimlerdeki eserde .......










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder