Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

2 Aralık 2008 Salı

Bugün sabahtan beri çıldırmanın taaa eşiğine gelmiş bir blogger olarak son sözüm, Eyvallah...
Yok, hayır, konuşamıyorum, veda ediyorum şimdilik 12 gün!
Ve mümkünse gözüm canımı sıkan hiç birşeyi görmesin istiyorum...
Başım bu kadar kalabalıkken ve gerçekten çok sıkılmışken gitmek belki en akıllıcasıdır, kim bilir!
Ağzımın payını bir kez daha enine boyuna aldım, birdaha kimseye o kadar değer vermek yok...
Ben şimdi evime gidiyorum, size iyi bayramlar diliyorum...
Aman ha! Sakın benim gibi arada şartelleri attırmayın, sonra toparlaması feci zor oluyor..

1 yorum:

  1. ahh ahhh sen sabahtan beri cıldırmanın eşiğindesin ya bu garip napsın 5 yıldır çıldırmanın eşiğinde ve her seferinde eyvallah diyip yeni bi sayfa acıyor kücük yaşantısına... ßen sadece beni sevebilme ihtimalini sevmişim diye bağırıp duruyor sadece :) bloggerın cok güzel olmus ellerine sağlık hayırlı akşamlar. :)

    YanıtlaSil