Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

30 Aralık 2008 Salı

Aklıma gelen başıma gelir...


Hayatım boyunca en korktuğum şey üzerime iftira atılmasıydı. Hiç iftiraya uğramadım, uğramak her an ağırıma gidebilirdi derken başıma korkunç birşey geldi.
Eğitimsiz insanların kişiliksiz suçlamalarına mağruz kalan varmı aranızda? Nitekim böyle biri çıkarsa en iyi o anlar yaşadığımı...
İlk olay bu. Bunu detayı ile anlatmak istiyorum ki bilmeyenlerde öğrensin, etrafına dikkatlice baksın!
Bir önceki gece, yani pazar gecesi saat 10 sularında ev arkadaşım, evimizin altındaki tekel bayiden sigara almaya indi.
[Aramızın bozukluğunu bir nebze olsun gidermek için bir önceki hafta yine aynı tekel bayinin arkadaki bölmesinde olayı masaya yatırmıştık. Zaten zeytinin bolca üretildiği ilçemizde birbirimize birer dal zeytin uzatıp, barış imzalamıştık. Kutlama olarakta şarabı en afillisinden püskürtmeyi denedik. (Tabi bu deneme başarısızlığa uğradı! Len gavatlar, patlayan şampanya, şarap değil!!)]
Bende o esnada sözlüm kişisiyle telefonda derin bir sohbette iken üst üste çağrılar geliyor telefonuma.
Ben sözlüm kişisiyle iletişimi kestikten saniyeler sonra aradılar. Burda mis gibi bir ortam var, kop gel! İyi dedim geleyim bir göreyim şu ortamı...
İndim, biralar açılmış, sohbet koyu, daldım aralarına.. Bir bira içtim, dangalak ve aynı zamanda alkolik olan ev arkadaşımıda topladım, evimize çıktık.
Çıkmadan bir kaç dakika önce, tekel bayinin sahibi o çok görmüş geçirmiş abiyi eşi aradı. Gelmiş eşini almaya araba ile, biyerlerde bekliyor, tabi dünyadan haberimizde yok aynı zamanda. Abi dükkanı kapattı. Biz evimize çıktık. Ben yaklaşık bir saat boyunda gavat arkadaşımı kusturdum, kahve ile suladım, ayılttım, biraz gündem yaptık, herkes odasına çekildi, güzel güzel rüyalar görüp kahvaltıda birbirimize anlattık.
Sabah evden çıktık, bayideki abi arkadaşıma akşam bizim ev çok karıştı, bir ara uğrayında anlatayım demiş.
Okula falan gittik, yarım kalan işlerimizi bitirip sıcak yuvamıza (!) kesin dönüş yapmak üzereyken, sabah abi gelin dedi diye girdik bayiye...
Bir önceki gece biz bayide iken, bizim alt kat komşunun, cahil ve aynı zamanda fesat olan eğitimsiz karısı, bayinin sahibinin eşini arıyor. Muhtemelen, ablam bizi bir güzel fişfikliyor diğer ablama, ve yine kafamda paranoya olarak oluşturduğum, ve doğruluğuna %99 inandığım cümleleri sıralıyor.
Senin herif ve benim herif elden gitti, kızlar aşağıya indi, içki sofrasında bizim heriflere meze oluyorlar..
dediğinden, adım gibide eminim.
Burda otomatikman bizi suçlayabilirsiniz, hak veririm.
Ama önce şimdi anlatacaklarımıda okumanızda fayda var.
Buraya taşındığımdan beri hep savunduğum şey, bu kendini bilmez insanlarla muhattap olmamızın yalnış olacağıydı. Tekel bayide gece yarısı iki genç bayanın ne işi var? Dışarıdan, zaten fuhuş yuvası halini almış bu ilçede, helede içki akan bir yerde görünce, elbette yalnış anlayacak. Hak veririm, kadının yerinde olsam ben direk baskın verirdim. Ama o baskını versemde, bir kaç içki şişesi ve tatlı bir muhabbet dışında bir şey bulamayınca hıyar gibi kalıp, kocama olan güvensizliğim yüzünden ağlaya zırlaya evime yollanırdım (!)
Kadın milleti yapmış yapacağını, ikiside kocalarına harlamış ve tabiki tek bir somut delil bulamayınca, biri başım ağrıyo, ay çok fenayım, kocam beni genç kızlara sattı edalarıyla alt katta zıbarıyor. Zaten bir çıksa, şöyle bir dikilse ben onun kafasında yolunmadık saç bırakmayacağım. Diğeride basmış antidepresanı, köpüre zıbara evinde uyuyormuş.
Bayi sahibinin eşine kızmıyorum. Bu iftira işi çok pis bir olaydır. İftirayı kim atarsada ömrü billah düşmez yakasından, canlı şahitliğini yapmış insanım! Benide gelip sözlün her gün bir karıyla fingirdeşiyor, gel baskın ver diye doldursa, bulurum yol parasını gidip basarım.
Ki anlattıklarına göre kadın gayet modern, kültürlü ve hoş bir hatun. Kendisinin daha önce, inin, için, oturun demişliğide var. Yardım bile etmeye kalktılar. Ama fitili yedinmi, istersen iletişim profesörü ol, çok güzel gaza gelirsin. İnkar etme annem!
Olayı fitilleyen görgüsüz ve cahil kadın, şuan bir evde kavga çıkartma, bir ton insanı huzursuz etme, ve baş ağrısı eşliği ile gayet huzurlu tamda, oturduğum yerin az alt çaprazında uyumaya çalışıyor.
Al işte okudu binlerce insan senin ahmaklığını, bloglara geldin cadaloz. Ötesi varmı?
Bu son olsun dedim, birdaha ne inerim, ne muhattap olurum, ne içkisini içerim. İftiraya uğrayıp huzursuz olacaksam, insanlar bana o gözle bakacaksa burnumu çıkartmam şu evden. Ha korkum benim tatlı dilli, güzel yüzlü çok sevgili babam duyacak diye değil. Ben zaten bu işi sevmiyorum.
Son olarak: Bu akşamda indik. İndik ve içtik. Nedenide bu salak hatuna, hastır lan sendenmi korkçam cahil karı sinyalini vermekti. 9 kusurlu hareketten birini yaptın, herkes ne mal olduğunu anladı, zaten senin yarı aç halini tekel bayi topluyordu, oda pufff oldu uçtu gitti. Şimdi istediğin kadar yırtın. Ah keşke banada kendimi elletmeden bir bakan olsa. Öpüp başında gezdireceğin kadar art niyetsiz o insanlarıda, bir hareketinle hem dağıtmanın eşiğine getirdin, hemde bonusunu yitirdin. İyi oldu iyi...!!! Ayrıca ne seni nede 5 kişilik ailenin tek bir ferdini bilem sevmiyorum. (ulan içimi döktüm gece gece :))
Bu olay ne zaman kapanır, nereye kadar patlar, nerde biter bilmiyorum. Mümkünse sussun otursun, yoksa ben burdan gitmeden o fizana kadar uçarak gider.

4 yorum:

  1. Of neler olmuş böyle malum bu ülkede erkekle arkadaş olup muhabbet edemezsin hemen iftira ensene şaplatılır, sinirlenme bu kadar kumral hepimizin başına geldi de ne oldu anlımızın akıyla çıktık ;)

    Mutlu yıllar, ha bide sen çok iyi yazıyorsun

    YanıtlaSil
  2. Siminyaa :) Bu iltifatı senden duymak gerçekten çok güzeldi, teşekkürler, senin gibi yazmak için çooook çalışmamız lazım ;)
    Seninde yeni yılın kutlu olsun, allah bizi bütün cahillerden korusun, yada onlara bol bol kapak yapabilmeyi nasip etsin, amiiiiin!! :D

    YanıtlaSil
  3. hey sus şiş pişt neymiş siminyayı şimartmayacakmışız, ne olurmuş egosu şişer bi daha indiremezmiş, neymiş evetttmiş evetmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Boşver hatun arada şımarmak iyidir, iyiiidiiirrr :))))
    Gerçi şımartmak, iltifat etmek adına yapmıyorum, güzel yazıyorsun, inşallah hayallerin gerçek olur, gerçek ismin ve soyisminle, sabah sıcak çayımız eşliğinde gazetelerin en renkli köşelerinde okuruz seni...

    YanıtlaSil