Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

19 Aralık 2008 Cuma

HAYAT........

HAYAT........

Evet hayat ne gariptir ummadığınız anda kArŞImIzA bişeyler çıkarıyor. Acı,mutluluk,refah,huzur,kahpelik,sevinç ama en önemlisi ve en güzeli AŞK. Şimdi bunu nerden çıkardın diyenler vardır. Aşk o kadar önemlimi diyenler vardır. AŞK aslında hayatın sağ kolu gibi.. Hayatın gerçeğidir çünkü herşeye bir aşkla bağlıyızdır ve acısıda, mutluluğuda, sevincide, refahlığıda, sevgiside aşkın içindedir.
Bi düşünün yeni doğum yapmış bir anne çocuğuna aşıktır, onun için herşeyi yapmaya hazırdır. Devamlı disiplinli olan bi asker işine sadıktır ve aşıktır. Bir erkek sevdiği kıza muhteşem bir sevgiyle doludur ve aşıktır. Bana hak verdiniz mi?, vermediyseniz, devam edeyim...
Kendimi örnek vereyim veya benim gibi olanları. Bizler aşığızdır hayata, yaşamaya. Herşeyi yaparız yaşamak için. Mutluyuzdur ve mutluyum. Siz mutlu değilmisiniz?
Herneyse bu kadar aşk fazla değilmi :) Şimdi geleceğim konu bu aşka ne kadar sahip çıkıyoruz? Ne kadar saygılıyız kendi aşkımıza veya başkasının aşkına? Ne kadar aşığız onu anlatacağım.
Güzelim türkiyemi anlatmak istiyorum. Sizler türkiyeyi seviyosunuz değilmi? Aşıksınız... Evet çok kötü olaylar var, evet siyaset ve sistem çökmüş, ama ben doğal olaylardan bahsediyorum, türkiyenin konumundan bahsediyorum...
Tabi ki aşıksınız... Eğer değilseniz bunu okumanıza gerek yok...
Peki aşık değilseniz niye bu ülkedesiniz? Ya ülkeyi bölmeye çalışıyorsunuz, yada bu ülkeyi batırmaya. Ama ikisininde ortak noktası da ülkeyi ele geçirmek ve ülkeyi kendi düşünce sistemiyle yönetmek.
Nedense buda bu ülkeyi sevdiğiniz anlamına geliyor.
Şimdi gelelim, biz aşkımıza ne kadar sahip çıkıyoruz?, yani ülkemize? HİÇÇ!........
Ülkemize değer versekte değersizmiş gibi davranıyoruz. Başka ülkelere baktığımızda bizim ülkemizi ele geçirebilmek için aklınızın ucundan bile geçmeyecek şeyler yapmaya çalışıyorlar ve yapıyorlar. Bizim buna dur dememiz gerekirken, daha da satıyoruz, bırakıyoruz ülkemizi.
Size söylüyorum!
Siz ne kadar kolluyornuz ülkenizi?
Ben kolluyorum. Arkadaşlarım kolluyor.
Ya siz?
Siz ne yaptınız ülkeniz için?
Eğer değer verildiği gibi birşeyler yaptıysanız hiç birşey yapmamışsınız demektir.
Niyemi?
Verdiğiniz değer bu ülke için az. Çok olsaydı şu durumda olmazdık.
Başkalarının birliklerine değil, başkalarını bizim birliklerimize alırdık.
Başkalarının sözünü değil bizim sözümüzü dinletirdik tüm dünyaya.
Siyasetle gelmezdik gündeme, liderliğimizle gelirdik en baş manşetlere.
Şimdi tekrar düşünün, siz ne kadar değer verdiniz ülkenize?
Düşünün ne kadar sevmişiniz bu ülkeyi...
Ne kadar koruduk başkalarının bölücü düşüncelerinden?
Düşüncelerimizi istediğimiz gibi kullandığımız zaman ne yaptık ülkemizi yüceltmek için, ne düşündük adam gibi?
Hep bana, hep bana kavramından ne zaman kurtulduk?
Neden siyaset yapanlar gerçekten siyaset yapmadı?
Hep birbirleriyle atışıp durdular...
Neden ülkenin bütünlüğü için uğraşmadılar?
Niye bir omuz olmadılar?
Birbirlerinin düşüncelerine niye saygı duymadılar ve neden ülkemiz batıyor böyle?
Neden mecnunun leyla için dağları delmesi gibi, bizde ülkemiz için, yüceltmek için bir şeyler yapmadık?
Neden aşkımıza sahip çıkmadık?
Bizler düşüncelerimizi özgürce yaşayan bireyler ve topraklarında özgürce gezdiğimiz bu ana vatana neden hainlik yaptık?
Neden toparlamadık yapbozun bütün parcalarını?
Utanıyorum, evet utanıyorum bunları söylerken, çünkü hep aynı sonuca varıyorum:
"HİÇ BİRŞEY YAPMADIK!.."
LÜTFEN AŞKIMIZA SAHİP ÇIKALIM! LÜTFEN ÜLKEMİZE SAHİP ÇIKALIM! LÜTFEN BİRİLERİ BİZİ BÖLMEYE ÇALIŞIRKEN, BÜTÜN OLALIM, BİRLİK OLALIM! LÜTFEN İNSANLIĞIMIZA SAHİP ÇIKALIM! SİZDEN RİCA EDİYORUM.

SAYGILARIMLA
MESUT ÇOBAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder