Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

16 Aralık 2008 Salı

Komşu Katliamı -1-




Düşünüyorum, düşünüyorum.. Demekki varım!
Saçmalayacağım daha ilk cümleden belli bakarmısınız :) Bütün blog yazarları zamanlar kırmııyorlarmı bir kaç tahtayı?
Bugün tamamı ile bana battı.
Bir-iki yalancı ve sahtekar, yoldan saptıran imtihanlar...
Bütün manyaklar beni buluyor derken şaka yapmamıştım. Şimdide "hatun çemkirmesi" eşliğinde komşuya kaynıyorum. Çok keyifli oluyor!
Sabah titreyerek uyanmak hiç hoş değil. Kalorifer kazanına girip kömüre bulanmakta hiç hoş değil. İnsan sahtekar olunca kazan niyetine, gencecik iki bayanı, komşusunu yakmaya çalışırken hiç beklemediği birşeyle karşılaştı!
Kumrall sabah sigarası niyetine herifi yaktı. Senmisin 18lik kızdan hesap soran. Öyle bitarafına baka baka yakarsın kazanı işte.
-Kural belliydi. Kazanın elektirik parası bize, yakma işi alt komşuya.-
Önce kömür parası verildi. Kalorifer kömürü yerine soba kömürü geldi. He dedik kış sonuna kadar çıkmazsa kaynayalım sahtekar komşuya.
Kaloriferler 3 günde bir yanmaya başlayınca anladıkki bizim aldığımız kömüre konmuşlar. Tabi yusuf yusuf. Hergün yanarsa 3 ton kömür bitebilir. Böyle bir ihtimalde var.
Ahh babacığım. Sen kızının sezgilerine az güvenseydin ya! Ben demiştim evi tutarken, babacım, bu ev bana negatif enerji verdi diye! Başlarım enerjinede sinerjinede dedi. Olan yine bana oldu...

Sabah kalktım (öğlendi ama benim için gayet sabahtı) dedim fırınına gurban, bi gidip ekmek alam. Aldım ekmeğimi dönüyorum, çat komşunun hıyar eşi dikildi tepeme. Başladı gazele..
-Babanı aramışın.
-He aradım. (biratafım dondu yavşak herif!)
-Ben senin kaloriferlerini yakmak zorundamıyım. Ev arkadaşına öğrettim nasıl yakılacağını, bi gün ben bi gün siz yakacaksınız. Hem hastayım demişin babana hem sigara almışın. Yakmamda yakmam. (gerçek hatun çemkirmesine hoşgeldin, belanı aradın günah benden gitti.)
Bu arada evin altındaki tekel bayideyim. Ama herif konuştukça benim suratuna suratına en balgamlısından tüküresim geliyor. Zaten kaçtır sinirliyim. Öncelerde bi denedi şansını bu zorlu komşu. Bi asılayım şu hatunlara, nasıl olsa üst kattalar dedi. Benim duvalarıma doğru çarpınca bozuldu. Bir ara tehditvai cümleler kurdu. Yok söyleyecem babana gece çıktığını, sigara içtiğini, gece tepemizde küfür ettiğini bilmemne. Tutmadı, ben aynen devam. Tabi komşu gızları alakayıda kesince herif otomatikman kendini hıyar konumuna koydu. Koca tarladaki en sap hıyar...
-...Paranın daha 130 lirasını alamadık kumral hanım. Etrafta diyomuşun 600 lira verdim ben o kömürlere, yakmıyorlar etmiyorlar.
-Biliyoz biliyoz gazel okuma şimdi. 10 bin lira borcu ben yemedim sağda solda sayın komşu.
Beklenmedik bir cevap. Sahtekar ve icra tarafından kovalanan bir adam için oldukça oturaklı bir cevap!
-...Beni kimse o kazana kömür yakmak bahanesi ile sokamaz. Arkadaşımıda sokturtmam. Tabi babam burdayken asenaaaa, kıvııırr, babam gidince, başıboş, sahipsiz hatunlara saldır. Yok yaaağğğ!! Bi telefon açarım dökerim buraya memleketi haberin olsun. Sabah sabah diklenme bana ben erkeğim, vururum, kırarım, gerektiğinde döverimsi edalarınla. Benim edebiyatım iyidir. Böyle dut yemiş bülbüle dönüverirsin işte. Hadi canım, erkeklik, hatuna zeytin bahçelerinde zeytin toplatmakla olmuyor. Önce bitarafına yapışan borçları öde sonra gel bana...

Hışım hışım çıkmış bulundum tekel bayiden. Biraz kendi çapında gudurdu tabi ahlaksız. Bende evde bi isyan bastırdım komple iznik duydu. Biz böyle bağrışırkene canım ev arkadaşım zeytin dalı uzatmaya indi bayiye. Oda sinirlenip çıktı. Böyleyken böyle. Şimdi son hız yanıyor kaloriferlerimiz.
Üstün başarı belgesi almalıyım. Eh kökümüz üsküpten geliyor olsun o kadarcık.

DipNokta: Size çemkirene aklınıza ilk gelenleri söyleyin. Çok başarılı oluyor :D

Ertesi bir sonraki kavgaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder