Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

10 Aralık 2008 Çarşamba

Denge


"Bir adam sevmek ne kadar zorsa benim için ölümü seçmekte o kadar zordu...

Bir adam sevdim, hakikaten çok sevdim, kısaca ölümü seçtim ama, aması bir türlü olmadı işte. Sonunda yetmedi tılsımlı aşkım, aldattım." dedi bir arkadaş...

Aldatmak fiili ne tuhaf. Severken aldatmak fiili dahada tuhaf...

Olmaması, sonunda tek gecelik bir aşka heba olan o tılsımlı aşk!

Tuhaf ve acınası...

Aldattığınız kişi belki sizi gerçekten seviyor, değer veriyor...

O an umurunda bile değildi belki!

Hangi ilişkide gerçekten tam denge varki? Bitane bile görmedim. Göremeyeceğimden de adım gibi eminim...

Eyyy tılsımlı aşklar.

Belki sevişmezsin ama, sevişmemek aldatmaya girmez diye bir kuram görmedim ben...

Elini tutmuş, aynı yatağa girmiş, nefes teması yaşamış falan. Sonra ne olmuş? Saatlerce durmadan kusmuş. Okulda, evde, yolda belde, hep kusmuş. Aldatmak ne kadar basitmiş meğer. Kimseninde ruhu duymazmış.

Lanet olasıca beş dakikalık bir heyecan uğruna nerede kalmış o senelerce savaşılan, uğruna ölümlere yürünen tılsımlı aşklar?

Şimdi bu hatun ne sayıkladı gecenin köründe derseniz, aldatmanın tarihçesine inmeden, içimde biriken o bilinçsiz, düşünülmeden, hiç kelime ayrımı yapılmadan yazılan bir kaç satır...

Ben aldatıldım, aldatıldım ve yine aldatıldım...

Hayatım baştan karışıktı. Ayın bilmemkaçıncı aptal gezegenin önünde şahlandığı, tanrıların duaya durup üzerine sevişme partisi yaptıkları, şarapların isaya adandığı, bilimadamlarının olayı uçkurlarına bağladıkları bir gecede doğan kumral bir kız çocuğu olarak dünyaya gelmişim.

Herkes için yılın miladı olan bir gecede.

Nedense burcumada merkez diyorlar.

Kimseyi dengeleyemememden belli merkezliğim...

Doğduğu güne lanet okumayan sayılı çocuklardan biri olduğumu düşünüyorum.

Hayatta tek uyuz olduğum şey aldatmak ve ben bunu bile beceremiyorum...

Okumadan geçebilirsiniz. Çünkü ben yazarken geri dönüp okumadım. Okuyanlarında kayda değer bir faide sağlayacaklarını hiç ummuyorum...

Nedense aldatanlara sinir oluyorum artık. Eskiden "banane yahu!" derken, bu gece ne değişti?

Utanması gereken insanlar utanmazken ben utandımda o yüzden...

Bütün sevişken mahlukatları lanetliyorum!

Uçkurunuza hakim olun. Çok yırtıcı davranabilirim. Kan çıkabilir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder