Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

4 Aralık 2008 Perşembe

Bloglara Gelesice

Bütün dengesiz olaylar bana vuruyorsa benim suçum ne söylermisiniz Allahaşkına?
Yani çığrımdan çıkmış olmama rağmen komik bulduğum ve ssürekli güldüğüm şu saatlerde, aslında acı çekiyorum ve bi hayli canım yanıyor.
İsmi lazım değil bir bayan arkadaşın evinde olmaktan son derece mutlu muyum? Bilmem... İdrak edemedim desem yeridir...
Bir insan 3 fincan çay, bir koyu türk kahvesi, üzerine içilmiş bardaklarca sudan sonra tuvalet kapılarında bekletilirmi yahu?
Sihirli sözcük "domestos"un (ki benim nedense daima domates diyesim gelir) büyüsüne kapılmış o çocuklu, şişman ve şuan elinde örgüsü, huysuz virjini izleyen hatun akımına uğramış biri olarak pişmanmıyım? Kesinlikle evet...
Tuvalet kapısında sekiz çizdim. Peki neden?
Çünkü tuvalet gecenin 11 inde temizleniyor. Hemde domestos denen o illetle...
Ha illada 3 kere 10ar dakika aralarla girdiğimden değil...Tamamen dibinde biriken kirden..Yılların kiri....
Yılların kiri neden benim olduğum gece temizleniyor onuda anlayamıyorum, buda benim yazmam için nasip olan bir tür malzeme olsa gerek....
Tuvalet kapısında çektiğimi bir ben bilirim birde Allah...
Tuvaletin benden sonra temizlenmesine de pek gerek kalmadı..
Çünkü ben benden geçeriken içimde domestostan daha ulvi bir atık oluştuğundan, milyonlarca asidi bir araya soksan daha temizleyici bir madde oluşturamazdınız...
Sonunda mutlu son merteebesine ulaşmış olsakta, yaşadığım komik ve gergin dakikalar bana yetti...
Buyrun..
Ben kendi kendime çatlamıyorum...Çatlatacak olay çok sayın okurlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder