Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

20 Kasım 2008 Perşembe

Yine!

Ben…

Ben ve içimdeki kuşkulu yalnızlık…

Birileri yolda kalırken birileri hızla yol almakta..

İçtim…

Çok içtim bu akşam…

İçip içip ayıldım…

Bu yalnızlık benim, ilişmeyin…

Bu yalnızlık topyekün benim elleşmeyin!!!

Kanun buysa ben çekiliyorum... Kapalı ve yalnız girdabımda oldukça mutluydum, neden uyandırdınız uykumdan sorabilirmiyim?

Şimdi sigara dumanının felç olduğu bir odada uykuya dalacağım... Hayır hiçte estetik değil bu!

Ne zamandır kadındım, ne zamandır seviyordum, ne zamandır aldatanları affediyordum ben!

Ne zamandır sevişmeleri unutmuştumda bu gece birdenbire aklıma geliverdi!

Ben şimdi nereye kaçacağım sorabilirmiyim size?

İçim içime sığmıyor...

İçim içimden geçiyor...

İçim içimi kemiriyor...

Dön...Dön sevgilim...Bu yırtıcı şafağın en derinini tadalım...

Kurtarılamamış bir boşluğun en derininden saygılar ve selamlarımla...

Bitiyorum...

Yavaşça eriyorum dostlar...

Yine girdim kör kuyulara..Mutluluğun ardındaki kara sislerin arasında...


86...

3 yorum:

  1. içindeki kuşkuları bir kenara bırakk artık. gelseydi gelirdi şimdiye kadar. mutluluk o kadar uzagında değill.. sadece akıllı düşünüp cıkabılırsın bu sislerin ardından. biraz zorlaman gerekiyo kendini bünyeni ama er geç alışıyo insan oğlu yanlızlığa bu yıl yanlızlıgımın 5. yılını kutlucam.:) fazla grur yıpratıyo insanları aşkta grur yoktur diye hesap ederken bazı şeyleri nitelikli olarak söylemeye calıstıysamda olmadı başaramadım her ne kadar sevsemde cıkmaz duvarlarla çevrili bi labirentin içindeyim sanki.. teknoloji aşkları bitirdi nerde o eski aşklar okul zamanında defterden koparılmış sayfalara yazılan aşk notları onu sevdiğini belirten maniler her ne kadar bilinmesede bunlar benım için önemli etkenlerdi aşkta. hala seviyorum gözümde canlanıyo yaptıgımız şeyler. hergün eski evinin önünden geçiyorum, eski anılarımı tazeliyorum kendimce onu unutmak için elimden geleni yaptım ona küfürler ettim sevmediğimi söyledim nankör oldugumu ve ondan faydalanmak istediğimi ona kanıtladım ve benden nefret etmesini sağladım ama bunları kendıme anlatamadım hergün yeni bi gün umuduyla kalkıyorum yataktan ve gördüğüm rüya gözümde canlanıyo sürekli el ele bi yerlerde geziyoruz nerde oldugunu bende bilmiyorum ama sürekli beraberiz rüyalarımda yaşıyorum onunla olmanın mutlulugunu hiç uyanmak istemiyorum bazen ama iş beklemez :) malum burdan ona sesimi duyurabilirmiyim bilmiyorum ama bendekide umut işte her yönü deniyorum :) bence sende ona onu unutmadıgını göstericek bişiler yap onu sevdiğini göster kanıtla herne kadar hayatında biri oldugunu bilsende...

    YanıtlaSil
  2. Ey handenin gizli hayranı! :D
    Ben bekliyorum zaten, hemde asker yolu :)
    Benimle irtibata geç, yardımcı olacağım :)
    eyluldevrimi@hotmail.com

    YanıtlaSil