Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

5 Şubat 2009 Perşembe

Şöylesine birşey. İhi!


Sigaramı söndürüp bir yenisini yakmışım farkında değilim arkadaşım. Bundan sonra bütün komiklikleri, olduğu anda bir kağıda yazacağım, unutuyorum çünkü. Kafam karışık desemde inanma sen, çünkü dün gece ve bugün beni şafak bastı, kendimde değilim, urmantik şarkılar dinleyip höykürüyorum. Bunu 15 ay önce yapmalıydım aslında, 9 gün kala neden yapıyorumkine? Ne bileyim anasını satayım ya!

Dün gece bir kanıya vardım ve bu kanıya varmaktan neden bu kadar mutlu oldum bilmiyorum. Eski yazılarımı okudum. Mesela şöyle bir yazım var ki, okurken çok ağladım.
Vardığım kanı şu: Parçalanmışım bir yerlerde. Öyle bir parçalanmışım ki, çok yeni tutunuyor parçalarım hayata. Üstelik henüz tek bir bedene bile toplanamamış bir sürü parça. Üstelik aslında ölmüş bir bedene sahip olduğumu yeni farkettim. Geç kalmışım...
Hala yeni ortamlara girmekten korkuyorum. Hala kalabalığa karışmaktan ürküyorum. Hala karanlıktan çok pis tırsıyorum aslında. Bu benmiyim len. Ben başka birşeydim, hep güçlüydüm, hep kıkır kıkır güler, hiç birşeyi kafama takmazdım. Orjinal kumral buydu. Ne zaman parçalamışlar beni ben bilem farkında değilim. Yeni yeni farkediyorum, ölmüşüm olum ben!

Eski sevgilim evleniyormuş. Nişan resmini attırdım zorla. Çok iyi arkadaş olduk ya! Attırmasaydım keşke be! Ben böyle belli belirsiz, sonu bile meçhul bir aşkın peşinden koşuyorum ya, ulan millet çatır çatır evleniyor. Kız benden güzel değildi evet, çok mutlu oldum abicim, ben daha güzelim. Ehe ehe!!!

Gene eski takıntılarımdan biriynen konuşurkene, neden bana hep önceden çok sevmiş, sonradan beni sevmiş, öncekisine takıntılı tipler gelmiş anlamadım. Birinin ilk aşkısı olamadık ya, gözlerim açık gidecek yeminlen. Bitane vardı da, kovalamıştı benim peder, aman boşver, bunalıma gerek yok şimdi.

Romanımın önşeysini girmeye başladım. Yazı dizisi olarakta vereceğim. Hani merak edenler varsa, bir başka blog sayfasında yayınlamaya başlayacağım biraz biraz. Belki tutar abicim ya, umut dünyası işte. Yan tarafa afilli bir reklam yapmayı düşünmekteyim. Kimliğim meydana çıkarsa yedim ayvayı diyorum ve isim ve şahısları değiştirdiğimi bilmenizi istiyorum. Devrim yapıyorum devrim.

Sabah saatlerinde uyanmayı çok özledim. Gece sağlam uyutacak ilaçsız bir yöntem bilen varmı? Varsa yazsın çok lazım!

1 yorum: