Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

12 Şubat 2009 Perşembe

3 ü bir arada şekerim!


Evet evet kabul ediyorum. Dedikodu gelince kendimi tutamayıp zıplıyorum. Ama dedikodu bir zamanlar beni küçümseyen, yaralayan, hiç bir halt edemeyip, çok sevimli dostlukları olduğunu iddia edip, sonra parça pinçik olmuş olan birilerinden gelince çıldırıyorum yavrum. Böyle kıyasıya eleştirmek istiyorum, kahrolsunlar diye slogan atmak geliyor içimden. Evet kötüyüm, lanet olsun ben dedikoduya bayılan, hem grip hem astım bronşit pis bi manyağım. Hihuhohoho!
Şincik, ben lise yıllarındayken birileri vardı. (çok sır vermeyeyim yine de, üstüne alınacak çok insan var.) Bunlar şimdilerde parçalanmışlar, dağılmışlar, kahrolmuşlar. O zaman beni eleştiren (Genelde heryerde sizi eleştiren insanlar olur, lütfen rahatsız olmayın böyle insanlardan, onlar sizin bazı yeteneklerinizi çekemezler, hakkınızda sürekli konuşurlar.) beni yaralamaya çalışan bu insanların aralarında sıkı bir dostluk bağı vardı. Ne olursa olsun ayrılmayacaklardı. Ben ise inşallah demekten başka bir yorumda bulunamazdım. Çünkü o zaman dostluk bağlarına beni bile inandırmışlardı. Bana gelen son dedikodulara göre, içlerinden biri üniversiteyi kazanınca diğeride kazanamayınca saldırı moduna geçmiş. Ben baktım baktım, yeterli bir neden bulamadım. Benimde 4 yıllık, hatta 6 yıllık kazanan arkadaşlarım var ama hiç birini çekememezlik gibi bir sorunum olmadı. Kazansınlar, bende sıksaydım bende kazanırdım. Ama benim son senem çok sorunlu geçtiği için sıkamadım o ayrı konu.
Böyle nedenden dostluk bozanınıda ilk kez görüyorum anacım. Bu bir erkek yüzünden aralarındaki dostluğu bozmaya benzer. Hatta bu daha da saçma yani.
Biz 2 yıllıklarıda tercihlerimize eklerkene bizimle dalga geçmişlerdi. 2 yıllıkta ne yapacaksınız, okusanız ne olacak, okumasanız ne olacak demişlerdi. Şimdi keşke yazsaydık diye kafalarını duvarlara vurmaktalar.
Dostluğun çocuk oyuncağı olmadığını düşünüyorum. Ben ne dostlar bildim, birçoğu bunlar gibi çıktı, birçoğu ölümü bile göze aldı benden gitmedi. Hak edene, hak ettiği gibi muamele çekilir buralarda. Bizim kafalara namlu dayamışlığımız var, höt diyene ancak boş gözlerle bakarız. Onlarda korktuk sanırlar. Yaşasın dostluklar!

Devamında...Tuba ablamız tarafından tekrardan mim gibi birşey yemişiz. Bizi en severek okuduğu biloklarda listelemiş. Hatta birde üsüme pempe renk çekmiş. Sağol ablam, varol...
Şimdi bende severek okduğum blogları yazmalıyım.
Başa Bilinçsiz Karalamalar Tuba ablamı ekliyorum. Sırasıyla (zaten pekte kabarık olamayacak listem);

-Siminya
-mutreft's Blog // kişisel zırvalıklar(!)
-kelebenk
-İNANDIĞIM MASALLAR
-BÖCEK

Bu 5 şahsiyeti yazabiliyorum, birde tuba, etti 6.
Kural gereği, yazdığım arkadaşların benide listelerine ekleyerek bir sevdiğim biloklar yazısı yazmaları gerekiyormuş. Şimdi bunlar zaten çoktan mimlenmiştir, beni görmezler diyerekten pas geçiyorum.
Okuyunuz, okutunuz arkadaşım. Forum sitelerinde dedikodu yapçenize, genel kültürünüzü geliştiriniz bizimle.


Şimdi bir kaç maddelik beni nasıl bulmuşlar bölümüne geçeyim. Beni hangi kelimelerle, daha doğrusu hangi saçma kelimeleri gogılda aratıp, beni bulduklarını ihtiva eden cümleleri yazıp yorumlayacağım.

*göbekteki çatlaklıklar nasıl giderilir? - benim bilokum nerden bilsinki! Ben diyetisyen, sporcu veya şifalı bitkilerci değilim. Çatlak kelimesi bilokumun adı olduğundan olduğunu düşünmekteyim bu aramanın sonucunun. (anlayabildiysen tebrikler.)

*arkadaşına saldıran - Ayıp be kardeşim, tamam eleştiriyoruz ama saldırmıyoruz. Bende şifa bulduysanda aferin, banada göster bende bulayım şifamı.

*Natura Sound Therapy 3.0 rapid indir türkçe crack - Ben öyle bişey yapmadım :D

*gizli aşkımsın benim - hadi ya! çok merak ettim şimdi seni! Ortaya çıkta al boyunun ölçüsünü!

*çatlaklıkla ilgili sozler - Ben sana bir ara listeleyim onları hatırlat emi.

*çatlaklık ne demek - gel tanışalım, anlarsın ne demek olduğunu.

*gittiğin yere benide götür - götüremem anam, bünyem kaldırmaz, bitanesi bile fazla bana!
(devamı gelecek emin ol!)

(fotograf)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder