Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

8 Şubat 2009 Pazar

Antisosyal gelin


Ben hep daha güzeldim, daha bakımlı ve daha doluydum. O ise haftada bir banyo yapar, pis saçına defalarca düzleştirici çekerdi.

Ben siyaset hakkında konuşur, yorum yapar, fikirlerimi karşıdakine paşa paşa yedirirdim. O ise siyaset hakkında hiç birşey bilmezdi, yalnızca kulaktan dolma bilgileri vardı ve yetersizdi.

Ben makyajsızken bile web cam de alımlı görünürdüm, o maalesef görünemezdi bile.

Ben edebiyatı parçalar, parça pinçik ederdim, okuyanlar kilitlenir kalırlardı. Onun asrın şairlerinden 3ünden bile haberi yoktu, Nazım Hikmet'in çıkaracağı kitabı sorar rezil olurdu.
Ben ondan 30 kilo fazla olmama rağmen onun belli lakapları vardı, bana lakap takmaya cesaret olan bir tane babayiğit çıkmadı.

Güdüktü, sevgilisi onu şişko diye terk etmişti. Oysa beni şişko diye terk eden olmamıştı. Beni daha çok yeter artık sus diye terk eden oluyordu, buda benim sorunum sayılmazdı, dinlemeyi bilsinler!

O bilgisayardan anlamazdı, son bilgisayarcı dostunu da bana kaptırmıştı. Ben çatır çatır blog tasarlar, forum kurarken, o şaşkın bir vaziyette beni izler, kimden kopya aldığımı çözmeye çalışır, bir türlü açık edemezdi.

Resim zevki vardı bir tek, ama sadece kendi çizdiklerini beğenir, asrın ressamlarını beğenmezdi. Enteresandı tabi.

Ben onun en uzun ilişkisini 5e katlamıştım. Kıskanırdı, sevgilimi ayartmaya bile hazırdı yani, o kadar!

Yemek yapardı, yağlı tuhaf yemeklerinden koca gece cır cır olurduk, bi halt etmiş gibi hem helaya koşar hem göbek atardı. Garezi kesinlikle banaydı.

Ben hep ondan bir adım daha ileride oldum. Erkekler hep benimle sohbet ettiler, hep benim fikirlerimi olgun ve olumlu buldular. Ona hep hafif kız muamelesi yapıldı. Sonundada hafif bir kız oldu zaten.

Uzun yıllar sonra onu gördüm. Saçlarını tuhaf bir sarıya boyatmıştı. Tırnaklarında siyah ojeleri vardı. Beni görünce kaçtı. Hep aynıydı. Hep bakımsız ama kendini çok güzel sanan pasaklı bir kontesti.

Oysa ki ben eskinin hatrına iki saniye konuşmak isterdim. Kaçtı işte.

Evlenmiş, ayrılmış. Eşi onu defalarca aldatmış daha güzel kadınlarla. 1 sene bile dayanamamış bizim kontes. Varmış kaçmış kocayıda bırakıp. Diğerlerine benzemiş, örnek aldıklarına...

Ona göre doğru varsaydığı yaşam felsefesi hepimize göre yanlıştı. Kaybedeceğini söylesekte inanmadı ve sonunda dediğimize geldi.

Neyseki geçenlerde topuklarına sıkmışlar. Oysa ki ne büyük hayalleri vardı dedim içimden. Ama bu boşlukla hiçbirşeyi beceremedi.



*Biraz daha doğru durmazsam başıma kötü şeyler gelecek. Şafak 6 ama ben hala başka işlerdeyim. Ne zaman kendime dur diyeceğimi bilmiyorum. Hep daha fazlasını istiyorum. Bu yüzden birgün basılırda ölürsem hakkınızı helal ediniz, benim bir suçum yok desemde inanmayınız :)


*Bursada yağmur var. İçimden havanın bu hafta içinde düzelmesi için durmadan dua ediyorum. Çok güzel aslında. Ben yağmuru çok severim. Ama şimdi olmaz, olamaz, imkansız. Havanın güzel olması gerekiyor.


Bugün gergin değilim, hayli moralli hissediyorum kendimi. Bahsettiğim hikayeyide dün gece toparlayabildim ancak. Bilgisayarım kendini iptal ettiğinden bir süre out oldum. Kendisini hırpalamaktayım, düzelirse ne ala. Düzelmesse bu sefer onu camdan atacağım.

1 yorum:

  1. http://siminya.blogspot.com/2009/02/profilimin-azcgn-goruntule.html#comments

    Son yorum belki işine yarayabilir.Umarım kitaplarınızı yazabilirsiniz.

    YanıtlaSil