Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

13 Ocak 2008 Pazar

Sitem...

Bu sabah uyandığımda, çevremdeki bir çok insanın ne kadar iyi gün dostu olduklarını anladım..Bir kaç kişi hariç!!!
Kaç gündür bekliyorum...Kaç gündür telefonumun çalmasını, insanların bir mesaj, bir kaç saniye bile olsa nasılsın demelerini bekliyorum...
Msne, internet ortamına güvenen ne çok dostum varmış benim yahu...
Ben bir insanım...Sanal dünyadaki bir çizgi kurgusu değilim...
Evet sanalla fazla içli dışlı olabilirim ama, artık insanlar her aradıklarında sanaldada olmayacağım...
Çok ağır hastaydım...Hatta artık bitti bile dedim..Ciğerlerim dökülmeye başladı..
Sigara içme diyorlar, hadi gelde sen içme!!!
Çokmu şey istedim ben arkadaşlarımdan bilmiyorum..Hani derler ya, dost dediğin kötü günde belli olur diye..Evet oluyorlar ufaktan..
Yerim belli, adresim belli, telefon numaram belli..Bana 24 saat ulaşılabiliyor diye, ne bu güven..
Herşeyi kapattıracaksınız bana artık...Birileri yardım istiyor koşuyoruz, birileri ağlıyor bizde ağlıyoruz...Yeter, yetti..Boğazıma kadar dayandı artık...Ben yokum, oynamıyorum bu oyunda...Herkes bakar bundan sonra başının çaresine...Herkese gereken muamelede çekinmeden yapılır bende...Küçükte değilim eskisi gibi, kocaman oldum sayenizde..Hiç gocunmam, hiç üzülmem açıkçası..Beni kaybeden üzülsün!!!
İnsanı hayattan soğutmayın derim..Zaten ucundayım herşeyin, bırakıp gidesim var zaten...
Canımı yakmayın artık..Olmak istemiyorsanız benimle, gidin...Beni benimle bırakın...
Ümit verip kaçmayın..Şamar oğlana döndüm...
Bir kez yaptım hata..Bir kez daha yaptım..Bir kez daha..Ama bir kez daha yapamam..Aynı acıyı çekemem bile bile...
Yani bir kişi kalmış görüyorum..Tek bir yüz kalmış bana...Utku'da olmasa, derdimi kimle paylaşırım istediğim an bilmiyorum...
Kısaca yanıyor canım...
Beni bana bırakın...Yada benle kalın...
Yada ben çeker giderim zaten...
Üzgünüm...Çok üzgünüm hayat...
Ben istediğin gibi biri olamıyorum..Çok üzgünüm...
Yalnızmıyım bundan sonra, evet...
Kıkırdayan, moral verici yüz gitti....
Görsünler sert mizaçımı diyebiliyorum ancak...
Ağlıyorum...Ve gözyaşlarımı sadece kendim için akıtıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder