Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

27 Ocak 2008 Pazar

Kadın ve diğerleri........

delete'nin isteği üzerine....






Düşün sevgilim...İyice irdele beni...Bak bakalım neler çıkıyor bir kadının yüreğinden...
Kaçamak sevişmeler...Öylece bırakılmış bir yatak odası..Saçma sapan azaplarla dolu sabahlar...
Yalnızca bir kadın mı dokunduğun..Melekmi, şeytanmı?
Aşk nedir sevgilim?
Aşk sence kimdir?...Neden var?
Bir kadını anlamak, sadece söylediklerini dinlemekmidir?..Yoksa söylediklerini düşünmeyi becerebilmek mi?
Kadın neden bir parça sevgi için yıllarını aramakla geçirir...?
Kadının kimyasını çözebilmiş bir bilim adamı gösterebilirmisin bana...?
Cevaplarını bulamıyorsan, üzerine sevilen sevgileri çoktan hakettiğini söyleyebilirim...
Bir kadını sevmenin, sevdiğini söylemekten ibaret olmadığını anlayana değin, hak ettin yaşanan acıları tane tane..

Azaplarla dolu sabahlarımı, hatta belkide ağlarken yatağın diğer ucunda, neden diye sormamalarını garipsemiyorum...
Beni anlamamanıda...

Belkide sorunluyumdur...Belkide yoldan çıkmışımdır...Belkide alışkanlık yapmıştır bende bu durum...ALDATMAK..
Hayır, hayır...
Eksik..Çok eksik...
Sevgi, tutku, aşk...
Yığınla varlığında olsa, değişmez o ağlayışlar...
Eksik..Çok eksik...
Sende bulamadığımı bir diğeriyle pekiştirdim sevgilim..
Diğerinde bulamadığımı, başka biriyle..
Tek bir bedene sığdırarak aşık oldum size...
Suç kimde..?
Sendede değil, bendede..
Aslında tek bir kişiye aşık oldum...Aslında, sana diğerlerini katarak sevdim seni...
Hata mı ettim...?
Ağlamamak için bir çıkış yok nedense...
Eksik olan sadece sevgi...İlgi...
Herşeyin suçlusu bunlar...
Beni değil sevgilim, sevgiyi öldürmelisin gidip..O zaman benden kurtulabilirsin...
Yoksa ben, 3 canda kaybolmak üzereyim........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder