Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

26 Ocak 2008 Cumartesi

Karanlık...


Birşeyler görünmeyecek kadar karanlıklar...
Kendime bakıyorum, ben yokum...Nerdeyim?..Nasıl yaşıyorum?...Bilmiyorum...
Sadece karanlık..................................................................................
Bugün biraz daha güneşsiz bir kış...Kış olduğu belli bile olmasada....
Zaman yok, dakikalar eksik...
Yürümek yada basamak basamak çıkmak hayatı....İstemiyor bile olsanda....
Bugünün yarınıda olduğunu bilmek, nasıl acıtıyorsa işte........
Eleştirilmek, eleştirileri yüzüne yüzüne çarpması hayatın...
Herşey içimde birikir, içimde kalır....Dışarıya asla çıkarmam o dünyayı........
Dağla taşla gelselerde....Kimseye göstermem...Boşuna uğraşları...
Beni bırakın kendi halime...Bırakın, ikinci şansı ben değerlendireyim hakettiğim biçimde.......
Yormayın aksak gönlümü...Yormayın, kanatmayın yüzümdeki sert yaraları....
Beni bırakın yalnızca...Öylece bırakın..Sormayın bazı şeylerin hesabını...Yormayın...
Bazı gerçekler, yalanlardan daha acıdır, bilmelisiniz...
İntikamsa, intikam alınır ama ele geçen yalnızca bir zafer sarhoşluğudur...
Geride kalanların acılarını asla bilemezsiniz...!!
Ne mi var bu acıların içinde...Yalnızca ergenlik çağının getirileri olamaz herhalde bu yaştan sonra...
Yok..Susuyorum....Bende kalsın....İçimde saklı dursun bundan sonrada...

Yada...Yada belkide baktığım her yerde bir baba özlemini aramamdır sebep...
Yada ağladığım gecelerde yalnızca kendimle olmamdır...
Gürültüye uyanıp, sabaha kadar hıçkırmaktır...
Belkide bitmişimdir...
Siz benim gibi var olan, ama yok bir babayla, yıllarınızı geçirdinizmi...
Cevap hayırsa, kesin sesinizi...Huzur istiyorum...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder