Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

20 Nisan 2011 Çarşamba

Heyy! Hepimiz aynı yerden geliyoruz. Öhmmm!

Bir gün içerisinde yazacak bu kadar çok şeyin çıkmış olması ilginç. Ama önce daha evvelki günlerden bahsedeceğim.
Bloga yazmadığım günler içerisinde, sanırım 1-1 buçuk haftayı geçmiştir, hiç birşey olmadı. Lanet olsunki bu blogu tanıdık bir kaç kişiye verdiğim için şuan istediğim gibi dedikodu yapamıyorum. Tabi buna leoncuğum ve diğer iki kız arkadaşım dahil değil. Zira derdim onlardan yana değil.
Yazma kabiliyetim, Türkçe'yi düzgün kullanma arzum çok takdir alıyor çevremden, sağolsunlar. İlk defa yakın çevremden birilerine buranın adresini verdiğim için pişman oldum. Ne güzel takılıyoduk lan ver veriştir kıvamında... :)
Dediğim gibi bir kaç haftadır ablamla ara sıra alışveriş krizi, kitap okumak, dizi izlemek dışında bir bok yiyemedim. Geçenlerde arkadaşımın sevgilisi geldi istanbuldan, onun şamatası vardı çünkü onu ben aldım terminalden ve arkadaşıma doğum günü sürprizi yaptım. Amanda aman. Aferim bana.

Bugün çıkan malzeme aslında o kadar önemli şeyler değil ama yorum yapmam lazım yoksa rahat uyku uyuyamam bilirsin.
Siminya bloggercancım bir yazı yazmış. Bu kız ne zaman ahlak ve namus konusunda yazsa içimde sancılar hissediyorum. O kesimin iyi bir konuğu. Konuk diyorum çünkü içten içe inanıyorum o kuytudan kurtulacağını.
Neyse, yazısını üstte belirttiğim bağlantıdan okuyabilirsiniz okumamış olanlar için... Kendisi yine sivri dili ile namus konusunu eleştirmiş.
Bu konu hakkında biraz yorum yapmak istiyorum.
Namus nedir ona bakalım önce. Türk Dil Kurumu'na göre; "Bir toplum içinde ahlak kurallarına karşı beslenen bağlılık" ve "Dürüstlük, doğruluk" olarak tanımlanmıştır. Buradan bakılacak olursa türk dil kurumunun yorumuna göre ahlak kurallarının tamamını benimsemiş ve dürüstlüğün namus kavramı içinde önemli bir unsur olduğunu özellikle vurgulamış. Aynı kaynakta islami taraflarındanda bahsediliyor elbette ama hiç bir sözlük, ansiklopedi bundan bacak arasındaki şehvetin kötüye kullanılması (o ne demekse artık) olarak nitelendirmiyor.
Ahlak kurallarına beslenen bağlılık güzeldir. Nedir bunlar? Kimseyi ezmemek, kırıcı olmamak, insana saygı ve hoşgörü göstermek, eşler arasındaki sadakat, insanların malını gaspetmemek, ırza geçmemek gibi daha otursam sabaha kadar sıralayabileceğim türden olgular. Bugün ülkemizde ve birsürü ülkede yapılan bacakarası bekçilik (bana göre bu namus bekçiliği demek değildir) çoğunlukla erkek cinsinin yaptığı şeydir. Kadın yapan hiç görmedim, varsada Allah ıslah etsin derim.
Bana göre kadın mal değildir. Alınıp satılamaz. Kadın saygı görmesi gereken bir varlıktır ve hiç bir erkek onun ulaştığı ve bilimin önünde saygı ile eğildiği doğum safhasından başarılı çıkamaz. Zira eğer erkek bir an o sancılardan tek birini yaşasa sağ kalamazdı. Yobaz erkeklere sesleniyorum, sadece bunu yaşasanız kadınlara köle olurdunuz.
Ben bu konuya burada kaç kez değindim bilmiyorum ama hala bir erkeğin çıkıp bir kadına bakire değil diye orospu demesi çok içimi acıtıyor. Şunu takdir ederim, bir kadın sadakatten uzak entest ilişkiler yaşıyor ve bundan takdir görmek istiyorsa bu yanlıştır. Ve bence bu erkek içinde yanlıştır. Bunu kadınlara mal etmek utanç verici.
Bir erkek kendini bana göre, bir kadınla, ortada nikah yokken teslim ediyor, sonra bunu zevk sefa meselesi haline getirip bulduğu her deliğe inim inim inleyerek kayıyorsa, arkasından gidip bana el değmemiş, başı kapalı, evinden çıkmayan bir kız bulun derse ben onun afedersin ama mına korum. Lan adam önüne gelen kıza orospu orospu diyor ama tekmili birden en az 50 kızla yatmışsa o direk damgalı orospu oluyor onu ne yapacağız? Mirim bunlar bizi salak sanıyor. Çıktığım her adam, çıktığı kızların bolluğu ile övünüp benim çıktığım adamların bolluğu ile yerindi. O erkek, o yapar, onun namusuna! laf gelmez. Kadın olan benim. Ortalık eşkiya kaynıyor, açık giyinme tecavüz ederler, makyaj yapma orospu derler diye diye özgüvenimize dikey girdi bunlar. Zaten bir çoğu dile getirmez ama içten içe bizim özgüvenimizi yıkıma uğratmak ister. Amaç her anlamda budur. Kadın dediğin fırt fırt doğursun zaten, ne gerek çalışmasına okumasına değil mi? Bakire bakire bekleşsin evinde.
Nefret ediyorum. Seks sevilerek yapılacak birşeydir. Bu orospu çocukları yüzünden kadınların yüzde doksanı hayatında bir kez bile orgazm yaşamıyor. Zorla sevişmek, acı çektirmekte bu pezoşların hoşuna gidiyor. Tecavüz bizde zevk eylemi anasını satayım. Adam 9 sene ceza alıp çıkıyor. Sonra sokakta şeyini sallaya sallaya dolaşıp kadına çocuğa şeyini gösteriyor. Benim bile başıma geldi en fazla 16-17 yaşındaydım. Adam sabahın köründe açtı şeyini gösterdi bana ya. Okul formasıylaydım bide.
Korkuyorum. Küçücük çocuklar var etrafımda. Birgün anne olacağım. Bir gün yakın çevremde biryerlerde böyle namus bekçiliği yapan biri karısını veya kızını öldürecek belki. Korkuyorum efendim ben bu işten.
Neyse... Uzatmayalım. Ali diye birisi önceki yazılarımdan birine yorum yapmış. Kendisine buradan benim namus kavramımı anlatayım. Benim namusum, entest ve yersiz ilişkiler yaşamamaktır. Çalmamak, çırpmamak, kimseye unutamayacağı eziyetler yapmamak, kimseyi dini, dili, ırkı, tercihi için yermemektir. Namus benim için ailemi korumaktır. Tecavüzcüler yüzünden yanımda bıçak taşımak zorunda olmaktır. Artık erkeklere güvenememektir. Benim bacağımın arasındaki yalnızca beni ilgilendirir. Bu bedeni yaradan bana emanet etti, yurdumun sözde, delikanlı seks manyağı hayvanlarına değil.

İkinci önemli gündemde şu ortalıkta dolanan evlilik teklifi.
İzlemeyen yukarıdan izleyebilir.
Yorum yapmak istiyorum ama ayarım kaçacak sanırım.
Kızın yerinde olsam sevgilim bana bunu izlettikten sonra karşıma alır konuşurdum.
"Sevgilim? Lafımı kesmeden beni dinle. Sen THY ile mi anlaştın hayatım? Niçin böyle güzel bir anımızı boktan bir para kazanma hevesi ile kirlettin? Bak ağlamıyorum. Sana THY sponsor olmuş hayatım, sen evliliğimizi satmışsın sevgilim. Şimdi bu evlilikten hayır gelir mi? Sen düğünüde birilerine sponsorlaştırmışsındır. Hem canım sevgilim, nereden bileyim ben senin her gittiğin ülkede on karıdan birini hoplatmadığını? Lan ben belki amerrikadaki biyeri çok görmek istiyodumda tam sen görmek istediğim biyerde lugatına sıçtığım bir lugatsıza kelime oyunu yaptırtmışsındır? Lan sevgilim ben böyle evlenme teklifine dalarım. Sen gez biz burda asker bekler gibi bekleyelim oldumu şimdi? Al o yüzüğü sok münasip biryerine hayatım. Seninle evlenmektense gider o adaların birinde mülteci kampı kurarım daha iyi. Bis.ktirol aşkım hayde."
Ve kadir kirişçi duygularıma tercüman olmuş...
Hepinizi seviyorum.

4 yorum:

  1. Simi, biz türk örf adetleriyle çelişiyoruz hayatım biri bizi assın artıkta toplum temizlensin. Zira kendisi neyin kafasını yaşıyor bilmiyorum ama şuan namusuma laf söylediği için kafasını gövdesinden ayırmak istiyorum.
    Ölsekte kurtulsalar. Namussuz kızlar bizi gidi...

    YanıtlaSil
  2. ya yafru burası ne ya ben yokken bayağı gerilmiş...siz neleri tartışıyorsunuz yaa...bunlar bence gerksiz...kafa yaşamak demişken işte ne güzel yaşayalım bişeylerin kafasını ottur çöptür :p canım çekti lannn... :p
    neyse ben bitek selam atıp bide şu evlilik teklifine değinecem...Lan bende böyle bişey yapmak istiyorum ama ben bu kadar yeri gezip geldikten sonra öldürsen evlenmem :D büyük ihtimal zaten ya aids olmuşumdur yada pilim bitmiştir... neyse öpüyorum canım eline sağlık düzgün Türkçeli bayan :)

    YanıtlaSil
  3. Abi tartışmayacağım ama adam deli ne yapayım? Fikir beyan ettim adam beni pravakatör ilan etti o derece...
    Öyle abidik gubidik evlenme teklifleri deneme. Git bir buket gül al daha iyi.

    YanıtlaSil