Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

14 Mart 2009 Cumartesi

Yakacaksa yaksın argadaşım!


Not: Bir haftadır aynı yazıyı yazmaya çalışıyorum. Neden bu gece bitiriyorum sağyın okuyucu?)

Kafayı sıyırttırmış birisi ile karşı karşıyasın sağyın okuyucu. Dikkatli ol, az sonra yazacaklarımdan dolayı kafayı yiyebilirsin, psikolojik problemlerin oluşabilir. Hele hele isyan dolu şarkılarla sakın okuma benim blogumu, uzak durun benden, ühühüüüüü...!!
Nasıl oldum anlamadım. Ah bi anlasam zaten neler neler başaracağım sen bilem şaşırırsın. Lanet olsun herkese, aşk bitti, biter, bitecek. Geriye yalnız ben kalacağım. Yanımda kutu kutu boş mendiller, elimde şarap bardağı falan. Otantik ortamlar yaratasım geldi bi an için, Allah beni bildiği gibi yapsın emiii!!
Şimdi ne desem...Nerden tutup şöyle etkili bişiler bastırıversem diye düşünüyorum-düşündüm!
Ben yengeç burcuyum esasında. Manyak gibi kuvvetlidir hislerim. Anlarım. Mutlaka sezerim bazı şeyleri. Bir bakış bana sayfa sayfa dert anlatır.
Anladım esasında. Anladım ama anladığım için çok mutsuzum şimdi.
İçimde yanan ateşler var. Neden yapyorum bunu kendime bilmiyorum. Şuan kendimi boşluklara doğru sallandırmaktayım. Kafayı yemek üzereyim. Bittim yağni o derece.
Ne olduğunu uzun uzun anlatasım var. Anlatırsam deşifre olurum diye korkuyorum. Ama artık patlamam lazım. Biryerlere boşaltmam lazım kafamı.

Hani insan biyerlerde mutlaka anlar. O bakışların anlaşılmaması yada yanlış anlaşılması imkansız gibi birşeydir. Hatunlarımıza soruyorum! Siz, size karşı birşeyler besleyen bir insanı sezmez misiniz?
Sezersin abicim, saklayabilen profesyonel artisttir yani. Emin ol öyledir. Sezdim evet, ve sezdiğim insanın sabrına hayran kaldım diyebilirim. İnsanın bakarken içi akarmı ya? Bu nasıl bir yoğunluk, nasıl bir yüktür böyle..?
Ben istemem kimsenin benim yüzümden üzülmesini, benim yüzümden acı çekmesini. Aslında takmamak lazım, acımamak lazım ya, fakat değer veriyorum işte ne yapayım?
Bu kadar yakınken sarılamamanın, öpememenin acısını bilirim ben. Yasaktır çünkü, olmamalıdır. Kendimce üzmemek adına çıkış yolu arıyorum. Bu yüzden alkolik olmak üzereyim.
Bir gece ansızın yeni bir sayfa açmak istiyorum. Peki başarabilirmiyim? Başarabilirsem bile neler kaybettim, ne kadar kaybettim peki? Düzelirmi yapılan hatalar? İyi gelirmi o insana benim değişimim? Unuturmu biryerlerde beni?
Ben hep gidenlerin, gitmek zorunda olanların ardından bakakaldım. Bazen herkese yetebileceğimi düşünüyorum sanırım ve bu kadar düşünmekten insanları, kendimi düşürmeye başladım.
Aklımdan neler geçiyor neler. Mutsuzluklarım oldu benim, sabırlarım oldu, sabredişlerim, kayboluşlarım oldu. Onu üzüyorum, farkındayım. Onu üzmemek için sırf herşeyi bırakıp dönmek istiyorum çoğu zaman. Yapamam, bu sefer bari girdiğim yoldan çıkmayayım diyorum... Nasıl devam edeceğimi, dökülenleri nereden toplayacağımı bilmiyorum.
İçim sıkıldı.

*Sabah uyandım kafamın sağ tarafı iptal olmuş. Yahu düşünüyorum düşünüyorum, ne olabilir falan diye, oturdum kafamı inceliyorum falan.. Bi ara ağzımı açtım, sonlarda bir şişlik bana el sallıyor. Uçtan çıkmaya çalışan bir diş görüyorum. Bembeyaz bir şişlik. Ben daha 18imdeyken 20lik dişim çıkıyor işe bak. Eeee? Ne olacak şimdi dedim oturup, ağrıyor argadaşım, kafamın sağ tarafı yok yani.
Kahvaltıya çıktım düşe kalka, ııı ıh, yok yiyemiyorum acıyor. Çay içiyim bari dedim, bu seferde midem bulandı. Arkada bir grup salak dedikodu yapıyor, koca seslinin teki kahkaha atıyor, bizse oda arkadaşımla ntv sabah kuşağı izliyoruz.
Okula gittim. Sabahki ders iptal. Hobaaa! 3e kadar bekle işin yoksa!
Benim diş isyanlarda ama. Neyse kankalarımla okey oynamaya gittik, şaftım daha beter kaydı. Tepeme yağmur iniyor. Benim kafa tutmuyor. Mesut'a taşıttım kendimi, yaşasın kötülük!
Kimya II, nasıl bir derstir bilen bilir. Ben zaten anlamıyorum kimyayı, hoca anlattıkça beynime ağrılar oturdu. Sonra en son hatırladığım, ana yoldan 1,90lık arkadaşımın koluna yüklemiş bir vaziyette yurda gittiğimde. Yurtta üstümden çıkardığımı koltuğa fırlatıp, ağrı kesici atıp zıbarmışım. Hayatım boyunca öyle tatlı bir uyku uyumamıştım. Bizim uygunsuz hatun bana beddua ediyor kanımca. Ben az dalga geçmemiştim onun dişi ağrırken, müstahak bana.

*İçenleri topladım bu gece. En son o kadar komik manzaralar vardı ki, biri gülmekten altına işeyecek kadar zorlandı, öbürü iki dakkada hayatını serdi ortaya, birine bişey olmadı, garibim bizim kahrımızı çekti. Bense bir ara yurdun içinde uçuyordum sanki, sonra kendime geldim. Bir ton insandan azar yedim. Kankam canıma okudu, sevgilim balta girmemiş küfürler etti. Ayılmak için bulaşık yıkadım(işe yarıyor, kanıtlanmıştır. TSE Kumrall 09'). İçtiğim kahveler midemde dans ediyor. İlk defa anason işe yaradı, dişimin ağrısını hissetmiyorum :)
Şuan nasılım? İyi gibi...
Hafiften alkol atılmaya başladı bünyeden. İçkiye tövbe etmeye karar verdim argadaşım. Yoksa alkolik olucam ben burda.

3 yorum:

  1. Önce geçmiş olsun deyim kumralcım ve evet alkolü bırak seni ne zaman okusam içtiğini yazıyon lan :)

    insan kendi için hissedilenleri hisseder, ben nettekileri bile hissediyorum kaldıki reelde fiyuvvvv :) peki neden açılmıyorsunuz, konuşmuyorsunuz? ne bu keder ne bu çile?

    İmlana ve yazı örgüne baylıyorum

    YanıtlaSil
  2. birde seçtiğin resim muthişşş, çaldım gitti :)

    YanıtlaSil
  3. Gülüm benim, ne diyim adama? Açıl bana kanka, açıl bana kankamı diyim. Kanka yazından sonra anladım zaten kuzum. Bak sevgilimde terketti iyimi? Böhühühhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil