Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

23 Mart 2009 Pazartesi

Google'dan bul beni!

Toparlayabildiklerim (yaklaşık 1 aydır) bu kadar ama gülmekten karnıma ve bilimum iç organlarıma kramplar girmekte. İnceleyelim bakalım :D


erotik kumrall resmi : Birincisi "kumral" kelimesi çift l ile yazılmaz. O sadece bana özel. Türkçede öyle bir şey yok, ben onu özel isim yapım. Öğrende gel!
İkincisi, bu sitede erotizm içerikli hiç bir şey yok. Aradğınıda bulamamış gibisin zaten, 2-3 saniye durup defolmuşsun. Sitemden uzak dur, sıkarım topuklarına!

çatlaklık : Tabi hangi manada kullandığın çok önemli. Kişisel bir kafayı zıplatma türüyle alakalı bir arama ise doğru yerdesin, benden ala çatlak olmaz.

sevgilin tarafından ihanete uğramak : Ohoooo! Burda sürüsüne bereket var. Bak ben yakında logoma boynuz koymayı düşünüyorum. Hatta birde boynuzlular adında bir forum kuracağım. Beklerim yani...

beyaza asıldı : Evet o lanet kişilik, playboy ünlüsü beyaza asıldı. Ama ben bunun hakkında alabileceğin doğru bir kaynak değilim. Hem sanane argadaşım milletin özel hayatından? Ben o gecenin ilerleyen dakikalarında bunlar ne yaptı diye merak ediyormuyum? (Ediyorum! :)))

iyi geceler sevdiğime : Len bahçekapısı, senmi geldin guzum? İyi geceler mesajlarını inan özlemiyorum. Hatta duvarımda asılı duran resmini çıkardım başka resim taktım. Artık ona iyigeceler diyorum, hatta bide öpücük atıyorum. Böhühüh!

arkadasım sevgilime asıldı : Yaparlar anam. Banada yaptılar. Ama bunun ilacı internette, hatta benim naciz blogumda değil. Kes zırlamayıda o arkadaşın olacak kendini kadın zanneden ahlaksızı döv. Hırpala onu. Benide çağır yardım edecem..

artık neye yarar sevgilim : Getirin ulan 70lik yeni rakıyı. Heaaayyyyyyytttt! Varmı bana yan bakan! Neclaaaa! Çık lan cama!

kodummu : Oturtursun biliyorum. Çok zevkli oluyor.

boğa kadınının aklına nasıl girerim : E orasını ben bilemem. Benim burcum yengeç. Ama eğerki bir boğa kadını arkadaş edinirsem söz sana onla röpörtaj yapıp yazıcam bloga.

mesne kendim ize ku ma : Şimdi bu argadaş kendine kuma arıyor kanımca. Biraz heyecan yapmış sanırım yazarken. Ama artık bu işler böyle yapılmıyor. Bak canım benim, gidiyosun şehrin arka sokaklarına, 16-17 yaşında kızı olan işsiz babalarla irtibata geçiyosun, onlar belli bir meblağ karşılığı kızlarını kuma veriyorlar. Ama mesene falan, bunlar boş iş, kekler onlar seni.

sevişken nasıl zevk alınır : Annem sen iyimisin? Ben haydar dümenmiyim allahını seversen ya!

azıtık : Olabilir, bunlar doğal şeyler. İnsanların sevişgen duyguları tavan yapabilir. Ama bunu internette neden arattın anlayamadım. (Bütün sapıklarda benim bloga geliyor)

istiridye kendini rahatsız eden kum tanesini inciye dönüştürür : O sadece bir efsane haberin olsun.

terinin kokusu tenimde benim : Acına ortak olmamı bekliyorsan daha çok beklersin!

göğüs çatlaklıkları için ne yapabilirim : Şimdi kollarını iki yana açık avuçlarını burnunun hizasında birleştiriyorsun, sonra.... Saçmalama aratma konusunda argadaşım, burası estetik merkezi değil!

1 yorum:

  1. ahaha :)

    tek sapıklar sana gelmiyor emin olabilirsin. ya bu google sapık dolu yada eşit paylara ayırıp hepimize yolluyor :)

    YanıtlaSil