Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

29 Ekim 2008 Çarşamba

Sanırım ben çok geriden takip ediyorum bir blogum olmasına rağmen..
Haftasonu evime gittim, geldiğimde kocaman bir sansür buldum blogumda...
Şok oldum...Baktım blogger a sansür gelmiş....
Ertesi gün açılmış...
Ehhh nolduk anlamadım açıkçası...
Zaten öyle bir ülkede yaşıyoruzki sansürlenmeyecek herşeye sansür geliyor... İki kuru odun için yaş odunlarıda yakıyorlar...Pire için yorgan yakıyorlar...
Biz öyle kendimizi açmaya çalışıyoruz oturmuşuz...Ona buna saldıranı kapatacakları yerde sansürü aynı anda bizde yiyoruz...
Tuhaf valla ne diyimki...

Zaten o kadar gerginim ki anlatamam...
Patlamaya hazır bir bomba gibiyim şuan...
İki taraftan sıkıştırılmış gibi hissediyorum...Patlayacakmış gibi hissediyorum....
Aşktanmı benim bu halim acaba? Bağımlılık yaratan bir sevgi...
Bağımlılık ötesi bir sevgi...
Kahretsinnnnnnnnnnnnnnnn.....
Ben yine iznik gölüne bakıyorum...Kendimi o göle atmak istiyorum..
Soğuk soğuk işlesin su bedenime...En sonunda o soğuğu iyice yutup çıkayım..Çıktığımda herşey silinmiş olsun...
Mantıken imkansız bir şey işte...
Bu saatte göle gidemem zaten...Gitsem de dönemeyebilirim (:
Şimdi ben mutluluğu geri tepmiş, eski anılara, eski insanlara geri dönmüş biri olarak, şu saydığım çılgınlıkları yapmak istiyorum...Hemde çok büyük bir istekle...
Aslında kendime çok kızgınım ama çıkasıca canımı, inatçı huyumu biliyorum...
Bide hani o sadece ona aitim diye çırpınan kalbimi...
Ah benim akılsız kalbim ah...
***
Ve elektirikler kesilir..Yazının yayımlanması bu saate kalır...
Allahın dağında daha normal koşullar beklemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder