Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

1 Temmuz 2008 Salı

Sabah oldu...............

Perdelerimi iyice araladım.....................
Çok güzel bir sabah...Harika, çok mutlu bir sabah.....
Daha dün gece deli gibi ne kadar özlediğimi yazıyordum...
Şimdi 18 gün boyunca tamamen benim :)
Ne diyeceğimi bilemiyorum...Çok şaşkınım ve aynı zamandada çok mutluyummm...!!!
Heyecanlıyımda evet...Çok heyecanlıyım şuan...
Ellerim, ayaklarım, karnım...Kısaca her noktam şuan titriyor...Heyecandan...Mutluluktan, sevgiden, özlemden belkide....
Ama bu kadar ani beklemiyordum..Evet bekliyordum ama bu kadar ani değil...
Büyük bir şok yaşıyorum bugün........
Şuan aynı şehirdeyiz...Bana çok daha yakın...Büyük bir heyecanla onu görmek istiyorum ama şuan imkansız olduğunu biliyorum...
Sabah onunla aynı şehirde uyanacak olmanın heyecanını hissediyorum......
Bu kadar sabırsızlanacağım aklıma gelmemişti.......
Çok özledim zaten.......Deli gibi.......
Ne olacağız.....Nasıl?
Bilmiyorum...
Tek bildiğim bu heyecanımın belirli sebepleri var ve hiç tükenmeyecekler.....
Sevmek çok güzel.....
20inci ayımız bitti.....20inci kez seviyorum onu belkide...
Şimdi karşımda onunla beraber yaşayacağım pırıl pırıl bir sabah var ve ben hiç hissetmediğim şeyler hissediyorum şuan...
İnsan sever...Böyle sever...Sevmeyi böyle hissedermiş......
Ah o zaman...Ah zamanın karmaşaları.........................
Güneş doğdu bile...
Ben her kelimeyi tıklarken bir kez daha sabah oldu...Yaz mevsimi...Güneş...Işık.......
O kadar dolu dolu mutluyumki...
Hayatımda ilk defa bu kadar güzel bir sabah yaşıyorum ben...
Bu mevsimin, yani kirazmevsiminin sabahlarını çok seviyorum...
Günaydın ülkem, insanlar, deniz, güneş...Günaydın sevgilim...Günaydın bitanecik dostum...Günaydın gökyüzü...

Sen bilirsin aslında
Aklımdan geçenleri
Zaman herşeyi çözer
Şu beklemek olmasa...

Gözlerimi açsam Da Sen çıksan karşıma
Gel Beni azat Et kayboldum karanlıkta
Ben Bizi unutmam gitmek yakışmaz bana
Yolcuyuz hayatta sen gel otur yanıma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder