Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

11 Temmuz 2008 Cuma

Merhaba

Merhaba sevgili okurlarım...
Bi kaç zaman sizden uzak kalmak zorunda olduğumu belirtmek isterim...
Psikolojik olarak kendimi toparlayamadığım bir dönemin içindeyim...
Ne yazmaya, nede okumaya halim var inanın...
Bu durum ne kadar sürer, sonunda ne olurum bilmiyorum...
Tarifsiz bir acı çekmekteyim...
Limanlarımdaki gemilerim batmış gibi...
Dedikleri gibi...Hayatın acı tarafı olmazsa ne kadar yaşanabilirki?
İnsanın omuzuna aldığı yükün telafisi nedirki?
Kötü bir oyuna mahkum oldum sanırım...
İyisimi biraz durmak, dinlenmek, toparlanmak...
Yazarken bile harfleri zor zahmet buluyorum...Ellerim titremekten hakimiyeti kaybetmiş halde...
Zorunlu yaşıyorum...
Bir kaç zaman sonra dönerim...Umarım iyi haberlerle dönerim...
Hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder